شناسهٔ خبر: 22072603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توسط موکب‌های استان زنجان صورت می‌گیرد؛

ارائه خدمات به ۳۰هزار نفر از زائران اربعین به صورت روزانه

زنجان-رئیس ستاد اربعین استان زنجان گفت: امسال موکب‌های استان زنجان به ۳۰ هزار نفر از زائران به صورت روزانه در مراسم اربعین خدمات ارائه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از ستاد اربعین استان زنجان، سید رضا حسینی ظهر امروز در حاشیه مراسم بدرقه نخستین محموله ستاد اربعین حسینی به کشور عراق، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری دستگاه‌های استان و خیران روند کار امسال مطلوب است.

وی با بیان اینکه امسال بر روی بحث فرهنگی تاکید داریم، تصریح کرد:‌ امسال با کمک عموم مردم و خیران، شرکت‌های خصوصی پای کار آمده و نیازمندی‌ها تقریبا رفع شده است.

رئیس ستاد اربعین استان زنجان با بیان اینکه امسال برای ۳۰ هزار نفر از زائران به صورت روزانه خدمات رسانی خواهد شد، گفت: نخستین کاروان خدماتی ما روز پنج‌شنبه راهی کشور عراق شدند.

حسینی با بیان اینکه امروز نیز ۱۳ کامیون از استان زنجان محموله‌های خدماتی را به کشور عراق ارسال خواهند کرد، گفت: امید است، امسال خدمت‌گذران خوبی برای زوار باشیم، تا شرمنده شهدا نشویم.

وی با بیان اینکه اقلام مورد نیاز موکب‌ها توسط کامیون‌ها به عراق توسط رانندگان به صورت صلواتی ارسال می‌شود، تصریح کرد: خادمان و کاروان شهرستان خدابنده نیز دو روز گذشته به سوی عراق حرکت کرده‌اند.

رئیس ستاد اربعین استان زنجان با بیان اینکه سعی شده تا در حد توان و اعتبارات در اختیار خدمات‌رسانی به زائران انجام شود، اظهار کرد: امسال استان زنجان یک موکب در مرز خسروی و شهر قصر شیرین دایر خواهد کرد.

نظر شما