شناسهٔ خبر: 22072579 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

ولایتی: در موضع قدرت هستیم

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علی‌اکبر ولایتی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات سخیف رئیس جمهوری آمریکا در خصوص ملت ایران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به برجام پایبند بوده و به توافق‌نامه برجام تعهد کاملی داشته است.

وی بیان کرد: به دنبال تعهد ایران به برجام، کشورهای طرف قرارداد باید به تعهدات اشاره شده پایبند باشند و اقدام آمریکایی‌ها در خصوص نقض برجام با پاسخ کوبنده و قدرتمندانه جوانان و مردم ولایی ایران اسلامی روبرو خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: انقلاب بزرگ اسلامی نشان داده که از قدرت و صلابت لازم برای مقابله با تهدیدات و هجمه‌های وسیع دشمنان قسم‌خورده برخوردار است و هرگونه اقدام خصمانه استکبار جهانی علیه کشور با پاسخ قاطعانه‌ای همراه خواهد شد.

وی با محکوم کردن صحبت‌های غیرحرفه‌ای ترامپ در خصوص برجام افزود: هرگونه اقدام مشابه در این خصوص با پاسخ متقابل و قاطعانه ایران مواجه خواهد شد و برای تمامی کشورهای جهان مقاومت و ایستادگی مثال‌زدنی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی ثابت شده است.

ولایتی از برخورداری ایران از موضع قدرت در موضوع برجام یاد کرد و ادامه داد: کشورهای اروپایی باید متعهد به صیانت از برجام باشند و آمریکا را وادار به احترام گذاشتن بر اساس مفاد توافق‌نامه کنند.

نظر شما