شناسهٔ خبر: 22072504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی/۴۵

۷ کمیته ستاد اربعین حسینی در شوش تشکیل شد

R41468/P1336/S6,52,57,68/CT11

سرپرست فرمانداری شوش با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت میزبانی از زائرین اربعین حسینی، از تشکیل ۷ کمیته در این خصوص خبر داد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، عدنان غزی در نشست ستاد اربعین حسینی شهرستان شوش که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت:کمیته‌هایی شامل: بهداشت و درمان، امنیتی، خدمات و پشتیبانی، حمل و نقل و ترافیک، بانوان، اسکان و کمیته تبلیغات جهت خدمات رسانی به زائرین حسینی در این شهرستان تشکیل می‌شود. حمایت‌های همه جانبه شهرداری ها، ادارات و دستگاه‌های دولتی از زائرین اربعین حسینی‌ مورد نیاز است

وی گفت: ادارات و دستگاه‌های دولتی اگر اعتباری ندارند باید برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی از هزینه‌ شخصی خود استفاده کنند. این یک وظیفه شرعی، قانونی و عرفی است.

فرماندار شوش افزود: شهرداری‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تمامی امکانات خود را جهت میزبانی از زائران حسینی استفاده کنند. برای نصب بنرسردرب ادارات، فضاهای شهری و مسیرهای منتهی به گذرگاه چذابه در جهت استقبال از زائرین اربعین حسینی اقدام شود.

وی تصریح کرد: در جهت اسکان زائرین اربعین حسینی(ع) علاوه بر آستان حضرت دانیال نبی (ع)، مساجد، حسینیه ها، سالن های ورزشی و نیز مدارس این شهرستان در نظر گرفته شده است.

غزی ادامه داد: خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع)  یک افتخار بزرگ است، این افتخار و سعادت نصیب هر کسی نخواهد شد و مردم شهرستان نیز باید از این فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کنند.

وی با اشاره به عظمت پیاده‌روی اربعین گفت: همه ساله در روزهای منتهی به اربعین امام حسین(ع) هزاران نفر از مردم کشور ما به صورت خودجوش و با عشق و علاقه به ائمه با پای پیاده اقدام به زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی می‌کنند.

فرماندار شوش خاطرنشان کرد: باید از نزدیک عشقی که در این زائرین نهفته است را حس کنید. با مهمان‌نوازی، خون گرمی خوزستانی‌ها را به زائرین حسینی(ع) در عمل ثابت کنید.

انتهای‌پیام/

نظر شما