شناسهٔ خبر: 22072202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

قهرمانان کشتی چهارمحال و بختیاری راهی مسابقات کشوری می‌شوند

R41350/P1377/S6,54/CT11

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: قهرمانان مسابقات کشتی چهارمحال و بختیاری در رده سنی بزرگ‌سالان در دو بخش فرنگی و آزاد در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عبدالرحمن قاسمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات کشتی انتخابی تیم بزرگ‌سالان استان در دو بخش فرنگی و آزاد در شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات یک‌روزه تیم‌هایی از سراسر استان با یکدیگر رقابت کردند که در پایان 20 نفر از برترین‌های این مسابقات جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کشتی گیران استان در این مسابقات در دو بخش کشتی آزاد و فرنگی با یکدیگر مبارزه کردند که در کشتی آزاد، مسعود محمدی، محمدرضا ایوبی، حجت‌الله قربانی، مرتضی زمانی، مجید عباس زاده، حمید تیموری، عارف نظری، عبدالله شگفت، محسن تیموری و عارف سهرابی به ترتیب در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم موفق به کسب مقام نخست شدند.

قاسمی خاطرنشان کرد: سپهر جعفری، رامین آقاخانی، رضا کریم زاده، مهدی رضایی، امین دیدار، سینا کبیری، مرتضی حیدری، محمد ظفری، محمد مدرسی و مسعود میرزائیان هم به ترتیب در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم بر سکوی نخست کشتی فرنگی استان ایستادند تا خود را برای حضور در رقابت‌های کشوری آماده کنند.

وی گفت: 20 کشتی‌گیر منتخب استان آبان امسال در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگ‌سالان کشور به روی تشک می‌روند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از کسب مقام نخست میلاد علایی در مسابقات اسنوکر قهرمانی چهارمحال و بختیاری خبر داد و تصریح کرد: مسابقات اسنوکر قهرمانی استان گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی در فارسان برگزار شد و میلاد علایی توانست در مسابقه پایانی با نتیجه 3 بر صفر مقابل علی غلامی به پیروزی دست یابد و مقام نخست را از آن خود کند، در این مسابقات علی غلامی، محمد اسدی و لطف‌الله اسلامی به مقام‌های دوم تا چهارم رسیدند.

قاسمی ادامه داد: مسابقات اسنوکر قهرمانی استان با حضور 24 ورزشکار از شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، بروجن و کیار در باشگاه عصر جدید فارسان برگزار شد.

وی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات دو نفره بدمینتون پدران و پسران با معرفی نفرات برتر در شهر سامان پایان یافت، گفت: نخستین دوره مسابقات بدمینتون پدران و پسران با حضور 14 تیم در دو بخش نونهالان و نوجوانان در سالن ورزشی انقلاب سامان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این مسابقات و در بخش نونهالان عرفان محمدولی، امیرمهدی صفاری و امیرعلی قاسمی به همراه پدران خود به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

قاسمی افزود: امیرمهدی خداوردی، امیرحسین بهارلو و امیررضا گنجعلی هم به همراه پدران خود در بخش نوجوانان توانستند مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه برترین‌های مسابقات ووشو قهرمانی بانوان استان خود را برای حضور در مسابقات کشوری آماده می‌کنند، خاطرنشان کرد: مسابقات ووشو قهرمانی بانوان استان گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی با حضور 130 ورزشکار برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات به تیم منتخب استان راه یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مسابقات یک ‌روزه که با حضور ورزشکارانی از شهرهای شهرکرد، لردگان، فارسان، جونقان و فرخشهر در سالن تختی شهرکرد برگزار شد افراد برتر در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش ساندا و تالو معرفی شدند.

قاسمی گفت: برگزیدگان مسابقات استانی بهمن امسال در مسابقات ووشو قهرمانی کشور در شهر کرج به دیدار حریفان می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما