شناسهٔ خبر: 22072150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانوان خرم آباد قهرمان مسابقات انتخابی کاراته استان لرستان شدند

خرم آباد- ایرنا - تیم کاراته بانوان خرم آباد به قهرمانی مسابقات انتخابی استان لرستان که درشهرستان پلدختر برگزار شد دست یافت.

صاحب‌خبر -

رییس هیات کاراته شهرستان پلدختر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : 180 نفر از بانوان کاراته کا استان لرستان از هشت شهر در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی که در سالن ورزشی شهید حسن نعمتی به میزبانی پلدختر برگزارشد، شرکت کردند.
حمیدرضا نورعلی وند افزود : در این مسابقات تیم های کاراته بانوان خرم آباد، پلدختر ، بروجرد ، کوهدشت ، الیگودرز ، دورود ، نورآباد و معمولان در رده های مختلف سنی، نونهالان الف و ب ، نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان در رده های کمربندی زیر قهوه ای ، قهوه ای و مشکی شرکت داشتند.
وی افزود: تیم کاراته بانوان خرم آباد به مقام نخست این مسابقات دست یافت.
رییس هیات کاراته پلدختر گفت: در این مسابقات تیم های کوهدشت و نورآباد به ترتیب دوم وسوم شدند.
نورعلی وند ادامه داد : تیم های الیگودرز ،دورود و معمولان به ترتیب نیز در این مسابقات در رده های ششم ، هفتم و هشتم قرار گرفتند.
رییس هیات کاراته پلدختر استقبال از این مسابقات در این شهرستان را در نوع خود بی نظیر دانست و اظهار داشت:22 داور کار داوری مسابقات کاراته بانوان استان انتخابی تیم ملی را در پلدختر به عهده داشتند.
این مسابقات با حضور بخشدار مرکزی و رییس ورزش و جوانان پلدختر ، قندی رئیس هیات کاراته استان ، خانم حسنوندیان نایب رئیس هیات کاراته استان ، ماندانا بخشی مسئول برگزاری مسابقات برگزار شد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
/6060/7272
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

نظر شما