شناسهٔ خبر: 22071443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جشنواره پرواز بادبادکها در بروجرد برگزار می شود

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بروجرد گفت: همزمان با فرار رسیدن روز دانش آموز، جشنواره پرواز بادبادکها روز جمعه ۱۲ آبان در بروجرد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "فاطمه عمادی" مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بروجرد گفت: جشنواره پرواز بادبادکها یکی از برنامه های تفریحی برای کودکان و نوجوانان است که همه ساله در بروجرد برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: این جشنواره امسال همزمان با فرا رسیدن روز دانش آموز برگزار می شود که در روز جمعه 12 آبان از ساعت 10 در جاده ونایی، مقابل دانشگاه آزاد با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده های آنان برگزار خواهد شد.

 

عمادی اظهار داشت: پرواز بادبادکها یکی از برنامه هایی است که همه ساله مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفته و شرکت کنندگان می توانند در این جشنواره از بادبادک های دست ساز و یا آماده استفاده کنند اما بادبادک هایی که به صورت دستی ساخته شوند، جایزه ویژه دریافت می کنند.

 

به گفته وی 2 داوری برای پرواز بادبادکها در این جشنوراه برگزار می شود و به 100 نفر از افرادی که بادبادک های دست ساز داشته باشند و یا بادبادکهای آماده ای که در بالاترین نقطه قرار بگیرند، جایزه هایی را دریافت می کنند.

 

 مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بروجرد هدف از برگزاری این جشنواره را فراهم کردن فضایی تفریحی برای کودکان و ایجاد شور و نشاط برای دانش آموزان برشمرد و افزود: این برنامه با همکاری هیات ورزش های همگانی، اداره ورزش و جوانان، فرمانداری و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما