شناسهٔ خبر: 22070907 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شیخ نعیم قاسم: آمریکا در مقابله با توافق هسته‌ای شکست خورد

71579

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به این‌که آمریکا و اسرائیل از تروریست‌های تکفیری حمایت می‌کنند، گفت: توافق هسته‌ای ایران یک توافق بین‌المللی است و باید به آن احترام گذاشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به اینکه آمریکا تلاش کرد سوریه را ویران کند تا یک خاورمیانه و تقسیم‌بندی جدید ایجاد کند اما ما توانستیم با طرح آن مقابله کنیم، گفت: آمریکا می‌خواست از توافق هسته‌ای خارج شود اما توافق هسته‌ای یک توافق بین‌المللی است و تنها میان ایران و آمریکا نیست و انتظار می‌رود که توافق‌های بین‌المللی مورد احترام باشند زیرا تمام کشورها بر سر آن‌ها توافق کردند.

وی افزود: آمریکا با یک توافق بین‌المللی مخالفت می‌کند زیرا از طریق آن به منافع مورد نظرش نرسید، آمریکا ظالم است و همان‌گونه که می‌بینید از بسیاری از طرح‌ها و مواضعش شکست خورده است.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه اگر مقاومت نبود طرح‌های آمریکا و اسرائیل شکست نمی‌خورد، گفت: آمریکا در مقابله با توافق هسته‌ای ایران شکست خورد و طرح آمریکا برای ویرانی سوریه و حمایت از اسرائیل شکست خورد و بیشتر از این نیز شکست خواهد خورد.

انتهای پیام

نظر شما