شناسهٔ خبر: 22070101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

به علت به تعویق افتادن کارانه یکساله کارکنان بیمارستان فلاورجان

بیمارستان امام خمینی فلاورجان نیمه تعطیل شد

جوان آنلاين

مشکل به تعویق افتادن کارانه در تمام بیمارستان‌ها ی کشور وجود دارد وبیمارستان امام خمینی فلاورجان اولین بیمارستانی نیست که با مشکل و عدم پرداخت کارانه به مدت یکسال مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بااشاره به بدهی بیمه‌ها به بیمارستان ها، اظهار نمود :‌ به دلیل بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به بیمارستان‌ها علت تعویق کارانه است وشاهد به تعویق افتادن یکساله کارانه کارکنان بیمارستانی هستیم .

کیانوش جهانپوردر این باره گفت : تعویق یکساله کارانه کارکنان بیمارستان امام خمینی فلاورجان سبب گلایه هایی از سوی کارکنان این مرکز درمانی شد ه است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز نمود : کارانه کارکنان بیمارستان از محل درآمدهای اختصاصی بیمارستان ها قابل پرداخت است و به علت تعویق در پرداخت از سوی سازمان های بیمه گر خریدار خدمت عملا محلی برای پرداخت و مطالبات معوقه جامعه پزشکی و پرستاری وجود نداشته است .

وی خاطر نشان کرد:‌ به محض وصول مطالبات معوقه از سازمان های بیمه گر نظیر سازمان تامین اجتماعی و غیره کارانه پرسنل پرداخت خواهد شد .

جهانپور اعلام کرد: اعتراض و انتقال برای مطالبات معوق از حقوق طبیعی افراد است و تا زمانیکه این اعتراض از محل درمان یا مغایر با مقرارت جاریه کشور نباشد به آن با دیده احترام باید نگریست .

وی ادامه داد: قطعا تعویق کارانه کارکنان بیمارستانی پیامدهای خوبی نخواهد داشت و البته تاکنون هم صبر و تحمل جامعه پزشکی و پرستاری و تلاش های آنها در ارائه خدمت به بهترین نحو ممکن ستودنی و قابل تقدیر است .

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: امیدواریم مسئولان مربوطه و خریداران خدمت نسبت به اهمیت این موضوع توجه بیشتری نشان دهند .

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اذعان داشت : این مشکل در تمام بیمارستان‌ها ی کشور وجود دارد وبیمارستان امام خمینی فلاورجان اولین بیمارستانی نیست که با مشکل و عدم پرداخت کارانه به مدت یکسال مواجه شده است

نظر شما