شناسهٔ خبر: 22070006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان :

بخشودگی 100 درصد جرائم مالیاتی به ادارات استان اصفهان

جوان آنلاين

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: بخشنامه بخشودگی 100 درصد جرائم مالیاتی به کلیه ادارات امور مالیاتی در سطح استان اصفهان ابلاغ ‌شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از اداره‌ کل امور مالیاتی، مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان ، اظهار داشت: بخشنامه بخشودگی 100 درصد جرائم مالیاتی به کلیه ادارات امور مالیاتی در سطح استان اصفهان ابلاغ ‌شده است .

مراد امیری با اشاره به تکالیف و مقررات جدیدی که از طرف مجلس شورای اسلامی در قالب قوانین مالیاتی به سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ می‌شود، بیان کرد: قوانین جدید بعضاً تکالیفی را برای مؤدیان به وجود آورده است که در این زمینه لازم است مؤدیان در راستای عدالت مالیاتی و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی نسبت به انجام تکالیف قانونی اقدام کنند .

وی با اشاره به جایگاه قانون مالیات بر ارزش‌افزوده در شفاف‌سازی معاملات گفت: برخی از فعالان اقتصادی مخالف شفاف‌سازی هستند و امیدواریم با فعال‌سازی کامل سامانه‌های یکپارچه مالیاتی وصول مالیات با عدالت بیشتری انجام شود .

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مالیاتی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به‌ ویژه تحقق کامل مالیات بر ارزش افزوده، بیان کرد: برنامه‌های اداره کل امور مالیاتی به‌ ویژه در حوزه وصول درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده و واریز 3 درصد به‌ حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح استان در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی همشهریان و هم استانی‌ها است .

وی افزود: بر این اساس درآمدهای مالیاتی می‌تواند به‌ عنوان یک ابزار مالی و اقتصادی کمک شایانی به توزیع مناسب ثروت در کشور و ارائه خدمات با کیفیت و عادلانه‌تر و همچنین ارتقای سطح عمومی کیفیت زندگی هم‌وطنان و همشهریان کند .

امیری همچنین با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی مالیاتی خاطرنشان کرد: امید است این اداره کل با تعامل با شهرداری اصفهان انتظارات مردم را پیگیری و محقق کند تا شهروندانی که همیشه همراه و همیار دولت و شهر خود بوده‌اند، شهری در خور مشارکت خود داشته باشند .

نظر شما