شناسهٔ خبر: 22069968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماراتن مسابقات بین‌المللی کشتی در آذرماه

R1351/P1435/S3,29/CT12

کشتی کشور در آخرین ماه سال ۲۰۱۷ میلادی میزبانی ۶ مسابقه بزرگ کشتی دنیا را بر عهده دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی جام روز کودک در رشته آزاد و فرنگی به صورت مجزا برگزار می شود، این مسابقات معتبرترین تورنمنت کشتی دنیا در رده ی سنی نونهالان می باشد. تاکنون کشورهایی نظیر آذربایجان، قرقیزستان، اوکراین، گرجستان، قزاقستان، ارمنستان، عراق و ... برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

رقابت های کشتی آزاد روزهای 30 آبان و اول آذرماه و مسابقات کشتی فرنگی روزهای 3 و 4 آذرماه برگزار خواهد شد و این رقابت ها نقش مهمی در پشتوانه سازی در کشتی دنیا دارد.

از سوی دیگر رقابت های بین المللی کشتی جام شاهد بعنوان یکی از معتبرترین تورنمنت های بین المللی کشتی دنیا در رده ی سنی جوانان به صورت جداگانه در رشته آزاد و فرنگی انجام خواهد شد، که مسابقات کشتی فرنگی روزهای 7 و 8 آذرماه و رقابت های کشتی آزاد روزهای 10 و 11 آذرماه برگزار می گردد. تاکنون کشورهایی نظیر روسیه، ارمنستان، قرقیزستان، ترکیه، گرجستان و عراق برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و شهر سیرجان از جمله شهرهایی است که برای میزبانی این رقابت ها اعلام آمادگی کرده است.

از سوی دیگر چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 16 و 17 آذرماه با حضور باشگاه هایی از کشورهایی از جمله آمریکا، روسیه، فرانسه و سه تیم داخلی برگزار خواهد شد که شهر تاریخی کاشان کاندیدای اصلی میزبانی این مسابقات معتبر اتحادیه جهانی است.

مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان نیز روزهای 23 و 24 آذرماه به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد که فدراسیون کشتی به زودی شهر میزبان را معرفی می کند.
همچنین در کنار این شش مسابقه معتبر بین المللی و برگزاری رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان در گروه های مختلف اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور کشتی کلاسیک بانوان روزهای 23 و 24 آذرماه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد.

آخرین برنامه فدراسیون کشتی برگزاری مشارکتی دومین دوره رقابت های جهانی کشتی پهلوانی با کنفدراسیون کشتی آفریقا با دعوت از بیش از 60 کشور دنیا در روزهای 7 و 8 دی ماه به صورت مشارکتی در کشور مغرب (مراکش) خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما