شناسهٔ خبر: 22069832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیر صباحی فرد:

ارتش و سپاه دوشادوش یکدیگر در مقابل دشمن ایستاده‌اند

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم تعامل سازنده میان ارتش و سپاه پاسداران را عوامل رشد دانست و گفت: ارتش و سپاه امروز هم چون گذشته دوشادوش یکدیگر در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم صبحگاه ستاد این قرارگاه اظهار داشت: امسال در دهمین سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی اتفاق‌های ارزنده ای رخ داد که نتایج مجاهدت‌های کارکنان قرارگاه در جای جای کشور بود و مقام معظم رهبری در شرف یابی امسال اقدامات قرارگاه پدافند هوایی را مورد تقدیر قرار دادند و همکاری پدافند با دانشگاه، وزارت دفاع و تعامل مناسب با سپاه پاسداران را مثبت ارزیابی کردند.

امیر صباحی فرد گفت: در سالهای اخیر پدافند هوایی در همه زمینه‌های راداری، موشکی، توپخانه‌ای اطلاعات و شناسایی و همچنین در ابعاد معنوی و توسعه اماکن مذهبی رشد چشمگیری داشته است و یکی از نقاط عطف این رشد، تعامل و همکاری مناسب با سپاه پاسداران بوده است که این همکاری در دوران دفاع مقدس هم وجود داشته و ارتش و سپاه امروز هم چون گذشته دوشادوش یکدیگر در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز برادران سپاه در مسئولیت‌های حساس در قرارگاه پدافند هوایی حضور موثر دارند و کمک شایانی به پیشبرد ماموریت های پدافند هوایی می‌کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پایان تاکید کرد: اتفاق نظر بین دولت و سپاه باعث شد تا پاسخ محکمی به دشمنان داده شود و مشخص شد سپاه پاسداران جایگاه ویژه ای در بین نیرو های مسلح و ملت ایران دارد.

نظر شما