شناسهٔ خبر: 22069801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

افزایش موکب آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته

خبرگزاری شبستان: مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: تعداد موکب های استان، امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، هوشنگ عطاپور، مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، امروز (30 مهر) در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی، گفت: امسال زائران آذربایجان غربی از مرز خسروی وارد عراق می شوند.

وی افزود: زائران توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایطی بدون پاسپورت و ویزا و همچنین طی کردن قوانین خروج از کشور خارج نشوند.

این مسئول اضافه کرد: امسال 11 موکب در داخل خاک عراق و مرز پذیرای زائران خواهند بود.

عطاپور با بیان اینکه راه پیمایی اربعین حسینی (ع) نمایش اتحاد است، گفت: این راه پیمایی نمایش عملی اتحاد و همگرایی مسلمانان جهان است که امیدواریم به بهترین صورت ممکن برگزار شود.

وی اضافه کرد: در طول مسیر راه پیمایی تامین غذا و محل های استراحت پیش بینی شده است و در تلاش هستیم مکان های ویژه برای برپایی نماز نیز آماده شود تا رسالت کربلا در حاشیه نماند.

مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نذورات مردمی اربعین فقط توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات جمع آوری می شود و لذا مردم استان برای توزیع بهتر این نذورات با این دستگاه هماهنگ باشند.

عطاپور تصریح کرد: هموطنان به غیر از شماره حساب هایی که ستاد اربعین تعیین کرده پولی به هیچ حسابی واریز نکنند.

نظر شما