شناسهٔ خبر: 22069724 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

قیمت بلیت‌ بازی باید همانند سایر مسابقات باشد

درهای ورزشگاه برای دربی ساعت۱۲باز می‌شود

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از  تسنیم, جلسه شورای تأمین استان تهران درباره‌ بازی پرسپولیس و استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) در محل استانداری تهران برگزار و در خصوص ابعاد مختلف برگزاری این بازی که قرار است روز پنجشنبه هفته جاری (4 آبان) برگزار شود، بحث و تصمیم‌گیری شد.

سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره به  تسنیم گفت: همه تدابیر لازم برای برگزاری این مسابقه لحاظ شده و اتوبوس و مترو در روز بازی در اختیار هواداران خواهند بود. با توجه به اینکه بازی ساعت 16:40 برگزار می‌شود انتظار می‌رود تماشاگران آمدن به ورزشگاه را به لحظه‌های آخر موکول نکنند.

وی با اعلام این خبر که در‌های ورزشگاه از ساعت 12 به‌روی هواداران باز می‌شود, تصریح کرد: بنا شده بلیت‌فروشی توسط باشگاه پرسپولیس و به‌نحوی که آنها مشخص می‌کنند, انجام شود.

فتاحی در واکنش به حرف و حدیث‌ها راجع به فروش بلیت 30 هزار تومانیِ دربی توسط باشگاه پرسپولیس به تسنیم گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام. قیمت‌ بلیت‌ها را باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد, اما طبق معمول بهای بلیت‌ بازی باید همانند سایر مسابقات باشد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ضمن بیان اینکه قرار شده قبل و بین دو نیمه بازی برنامه‌های فرهنگی در ورزشگاه برگزار شود, خاطرنشان کرد: سکو‌های ورزشگاه آزادی به‌صورت 50 ــ 50 بین هواداران دو تیم تقسیم خواهد شد. همچنین امسال در شب قبل برگزاری دربی برنامه‌ای برای اسکان هوادارانی که از شهرستان می‌آیند نداریم، چون بازی ساعت 16:40 برگزار می‌شود و کسانی که از شهرستان‌ها برای تماشای بازی می‌آیند زمان کافی را برای آمدن به تهران در روز بازی خواهند داشت.
 

برچسب‌ها:

نظر شما