شناسهٔ خبر: 22069572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کاراته کای سیستان وبلوچستان موفق به کسب مدال نقره رقابت های کارگری کشورشد

حمیدرضا سراوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها 28 مهرماه جاری به مدت سه روز در استان کرمان برگزار شد که از سیستان و

صاحب‌خبر - حمیدرضا سراوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها 28 مهرماه جاری به مدت سه روز در استان کرمان برگزار شد که از سیستان و بلوچستان پنج ورزشکار شرکت داشتند.
وی افزود: سراوانی با کسب این موفقیت به اردوی تیم ملی دعوت شد.
وی ادامه داد: کسب چهار مدال طلا، ٢نقره و یک برنز کشوری، یک طلا و یک نقره آسیایی تنها بخشی از موفقیت های این ورزشکار سیستان و بلوچستانی است.
رئیس هیات کاراته سیستان و بلوچستان با اشاره به موفقیت های دیگر امیرعلی سراوانی گفت: کسب عنوان فنی ترین بازیکن کشور و عضو تیم ملی امیدهای کاراته ایران در سال ٩٥، کسب طلای قهرمان قهرمانان کشور، طلای قهرمان کشور جام جندی شاپور، طلای رقابت های بین المللی جام وحدت و دوستی و طلای رقابت های کشوری جام ایران زمین از دیگر موفقیت های این کاراته کای استان است.
سراوانی با بیان اینکه کاراته کاهای استان همواره موفقیت های مختلفی در سطح ملی بدست آورده اند، افزود: این استان هم اینک جزو 10 استان برتر کشور در ورزش کاراته شناخته شده است.
رئیس هیات کاراته سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک سه هزار کاراته کا در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در استان مشغول به فعالیت هستند.
7316**6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

نظر شما