شناسهٔ خبر: 22069567 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

50 باب منزل مسکونی در منطقه منبع آب اهواز باید جابجا شوند

محمد هادی قنوات یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص حادثه کوی مجاهدین (منبع آب) اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی در ایمن سازی این منطقه مساله تامین اعتبار بوده

صاحب‌خبر - محمد هادی قنوات یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص حادثه کوی مجاهدین (منبع آب) اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی در ایمن سازی این منطقه مساله تامین اعتبار بوده است.
وی با بیان اینکه حلقه مفقوده بهبود این معضل جذب سرمایه گذار است گفت: ساکنان منبع آب از شرایط فعلی و بهبود نیافتن این شرایط ناراضی و دلگیر هستند.
وی با انتقاد از اینکه مدیریت یکپارچه شهری برای حل چنین مشکلاتی وجود ندارد یادآور شد: تمام دستگاه های متولی مانند استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری باید برای حل این معضل ورود می کردند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری در سال های گذشته مانع ساخت و سازهای غیرمجاز نشده و اکنون درگیر است گفت: باید هرچه زودتر نسبت به حل این معضل اقدام کرد.
قنوات با بیان اینکه حلقه مفقوده بهبود این معضل جذب سرمایه گذار است، ادامه داد:2 شهر رامین و شیرین شهر با هزینه میلیاردی در خوزستان ساخته شده اند اما به دلیل نبود مطالعات درست حتی جمعیت حاشیه نشین حاضر به سکونت در آنجا نیست.
به گزارش ایرنا صبح یکشنبه صخره ای بر روی منازل مسکونی ساخته شده در منطقه منبع آب اهواز سقوط کرد که موجب تخریب کامل 2 واحد مسکونی و آسیب رسیدن به یک واحد دیگر شد.
در این حادثه 2 کودک کشته و چهار نفر نیز مصدوم شدند. چهار نفر نیز زنده از زیر آوار خارج شدند.
6037
خبرنگار: ندا رضاپور ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظر شما