شناسهٔ خبر: 22068536 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

مدیر استودیویی آمازون در اپل

جی اس ام

اپل با استخدام مورگان واندل قصد دارد محتواهای ویدیوی اورجینالی تهیه کند که جهان شمول باشند.

صاحب‌خبر -

 گروه فناوری _ ورایتی گزارش می‌دهد که اپل سرپرست جهانی استودیوهای آمازون، مورگان واندل، را برای رهبری بخش توسعه جهانی ویدیویی اپل به استخدام خود درآورد. در اپل، کار واندل توسعه محصولات تاثیرگذاری است که در سراسر جهان به گردش در می‌آیند.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از جی اس ام ، از او در سمتش به عنوان سرپرست توسعه خلاقانه جهانی برای ویدیوهای جهان‌شمول به سرپرست مدیران بخش ویدیویی اپل به نامهای جیمی ارلیخ و زک وان امبورگ گزارش خواهد داد. او اواخر این ماه در دفتر اپل در Culver City مستقر خواهد شد.

انتقال وندل به اپل فرآیندی بود که ماه‌ها به طول انجامید. او در میان لیست گران قیمت‌ترین استخدام‌های  اپل در حوزه تولید محتوای اورجینال در پایین ترین رده قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که اپل به ارلیخ و زک ون امبورگ 1 میلیارد دلار برای توسعه برنامه‌ریزی اورجینال برای سال بعد پرداخت شده است.

بر روی لینکداین، واندل اشاره می‌کند که در طول عمر حرفه‌ایش، شوهای متعدد تحسین برانگیزی را از مفهوم به صحنه رسانده است، شوهایی همچون شوی استودیویی آمازون و برنده جایزه امی به نام «مرد در قلعه» و همچنین شوی برنده جایزه گلدن گلوب به نام Goliath . قبل از تبدیل شدن به یک تهیه کننده، مورگان سالهای بسیاری را به عنوان مدیر ارشد برنامه ریزی و توسعه در استودیوهای ABC فعالیت می‌کرد و در آنها یک تیم خلاق به وجود آورد که شوهای بسیار معروفی همچون سریال Lost ،Desperate Housewives و Grey's Anatomy را جهانی کردند.

نظر شما