شناسهٔ خبر: 22068470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

آخرین وضعیت طارمی از زبان عضو هیات مدیره پرسپولیس

گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت مهدی طارمی گفت: منتظر هستیم و پیگیری‌های قانونی و همه مسائل و جوانب دنبال کردیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

حمیدرضا گرشاسبی در مورد شرایط پرسپولیس پیش از دربی 85 اظهار داشت: بیشتر حرف این است که بازیکنان آن چیزی که در توانشان است را در زمین اجرا کنند. امیدوارم بازی تماشاگر پسندی از آب در بیاید.

وی ادامه داد: امیدواریم با روندی که داریم و پیروزی که روز گذشته به دست آوردیم با برنامه‌ریزی مناسب یک پیروزی خوب مقابل استقلال به دست بیاوریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شکست این تیم مقابل الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود اما اینکه باختیم ما را ناراحت کرد. دوست داشتیم بتوانیم بعد از سال‌ها به فینال برویم ولی خوردن 4 گل در بازی رفت و اتفاقاتی که رخ داد مانع از این کار شد. در ضمن پنالتی که داور در بازی برگشت برای الهلال گرفت مثل آب سردی بود که روی ما ریخت. قطعا اگر پنالتی اعلام نمی‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، داوری با اشتباهاتش همه چیز به هم ریخت.

گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت مهدی طارمی هم گفت: منتظر هستیم و پیگیری‌های قانونی و همه مسائل و جوانب دنبال کردیم. منتظریم که رای صادر شود تا اقدامات بعدی را انجام بدهیم.

وی درباره اینکه محسن مسلمان به خاطر قلیان کشیدن از طرف کمیته اخلاق محروم شده است، عنوان کرد: هیچ چیزی در خصوص مسلمان ابلاغ نشده و باشگاه نامه‌ای در مورد نگرفته اما خود مسلمان گفته که هیچکدام از فیلم‌ها و عکس‌ها برای الان نیست و سال‌ها از آنها می‌گذرد.

 

نظر شما