شناسهٔ خبر: 22067829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه خبر داد:

اختصاص 300دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین/اصلاح 8 نقطه پرخطر جاده ای

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه، از اختصاص 300 دستگاه اتوبوس درون شهری برای جا به جایی زائران اربعین از شهر قصرشیرین به مرز خسروی خبر داد.

صاحب‌خبر -

بهمن خسروانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به سایر اقدام های انجام شده، اشاره و اظهار کرد: خط کشی راه های حوزه استحفاظی استان به میزبان یک هزار و 50 کیلومتر و نصب و راه اندازی 400 چراغ چشمک زن از جمله آن ها بوده است.
وی افزود: تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی به میزان 400 متر مربع، تهیه و نصب حفاظ فلزی هندریل برای 42 دهنه پل، تعمیرات اساسی 10 دهنه پل بزرگ و 232 مورد ابنیه فنی و اجرای چهار سیستم روشنایی نقطه ای از دیگر اقدام های صورت گرفته بوده است.
خسروانی با بیان اینکه 86 نقطه جاده ای آشکارسازی و تقاطع های روستایی نیز ساماندهی شده اند، یادآوری کرد: یکی دیگر از اقدام های انجام گرفته اصلاح هشت نقطه پرخطر جاده ای است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه ادامه داد: روکش آسفالت به طول 89 کیلومتر، لکه گیری به مقدار 309 هزار و 427 متر مربع، درزگیری به مقدار 250 هزار و 482 هزار متر و شانه سازی آسفالتی به مقدار 93 کیلومتر نیز در راستای روانسازی عبور و مرور زائران اربعین در استان کرمانشاه انجام شده است.
وی، افزایش تعداد گیت های عبور و مرور پایانه مرزی خسروی از 24 کاربر به 58 کاربر و تجهیز آن ها با اعتبار چهار هزار میلیون ریالی و خرید، حمل و نصب و راه اندازی برج روشنایی پایانه مرزی خسروی با هزینه 300 میلیون ریالی را از دیگر اقدام های انجام گرفته عنوان کرد.
خسروانی با بیان اینکه 29 سامانه ثبت تخلف سرعت برای ارتقای ایمنی راه های استان راه اندازی شده است، افزود: پنج دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید برای نظارت بر ترافیک عبوری جاده های استان نیز خریداری شده تا تعداد آن ها به 35 دستگاه دوربین برسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در ادامه طول راه های استان را هشت هزار و 6 کیلومتر عنوان کرد و افزود: کار ایمن سازی بسیاری از این مسیرها انجام شده و طی روزهای آتی نیز ادامه می یابد.
وی همچنین از وجود 35 راهدارخانه ثابت در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تجهیزات و اقلام مورد نیاز راهداری زمستانی نظیر سیستم های گرمایشی، مخازن انبار شن، نمک و آسفالت سرد، وسایل خواب و ماشین آلات مورد نیاز برای برف روبی و سایر حوادث جاده ای تجهیز و خریداری شده است.
خسروانی در پایان ابراز امیدواری کرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه بتواند خدمتگزار خوبی برای زائران اربعین حسینی و آحاد مختلف مردم استان و سراسر کشور باشد.
براساس توافق صورت گرفته قرار است امسال 500 هزار نفر از مردم کشورمان برای شرکت در مراسم اربعین از طریق مرز خسروی عازم عراق شوند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما