شناسهٔ خبر: 22067739 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

حمله خمپاره‌ای تروریستهای النصره به دمشق

واحدمركزي خبر

گروه‌های تروریستی جبهه النصره و فیلق الرحمان به حملات خود به مناطق مسکونی در غوطه شرقی واقع در حومه دمشق پایتخت سوریه ادامه دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، این در حالی است که گروه تروریستی فیلق الرحمن بر اساس توافقنامه آستانه ملحق شدن خود را به توافقنامه مناطق عاری از تنش اعلام کرده بود.
ارتش سوریه نیز به حمله به مواضع گروه‌های مسلح در جوبر و عین ترما ادامه داد که به کشته یا زخمی شدن شماری از آنان منجر شد.
خبرنگار العالم در گزارشی از دمشق گفت: گروه فیلق الرحمان که ملحق شدن خودش را به توافق آستانه اعلام کرده بود به همراه جبهه النصره به نقض مفاد این توافق ادامه می‌دهد و این دو گروه، مردم و مناطق مسکونی را در دمشق پایتخت سوریه هدف قرار می‌دهد.
باسل دبوس فرمانده دفاع شهری در بخش جرمانا گفت: «توافق کاهش تنش را نقض کردند. ارتش نیز به واکنش نشان داد و مکان‌های استقرار خمپاره‌های آنان را هدف قرار داد. ارتش سوریه ضربات سنگینی به آن‌ها وارد کرد.»
ارتش سوریه مواضع و نقاط تمرکز گروه‌های مسلح و نیز ساختمان‌های بلند را در جوبر و عین ترما که تروریست‌ها در این ساختمان‌ها مستقر هستند رصد کرد و آنان را هدف قرار داد. تعدادی از سایت‌های شلیک خمپاره منهدم شد و شماری از افراد مسلح کشته شدند.
دو نفر از شهروندان دمشق درباره حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها توضیح دادند.
خبرنگار سپس با اشاره به تصاویر خون و آثار حملات گفت: مردم در این منطقه هدف قرار گرفتند. این گزینه افراد مسلح علیه بی گناهان است تا خسارات وارده در پیروز‌های ارتش سوریه و هم پیمانانش را به این شیوه جبران کنند.

نظر شما