شناسهٔ خبر: 22067728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جمع‌آوری 250 میلیون کمک مردمی برای موکب باب‌الحوائج لنده

گروه معارف: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لنده گفت: در راستای برپایی موکب باب‌الحوائج در مرز شلمچه بیش از 250 میلیون کمک نقدی و غیر نقدی مردمی جمع‌آوری شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمدطلا میری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لنده امروز، 30 مهرماه با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی، اظهار داشت: شیعیان جهان اسلام در ایام اربعین حسینی با اتحاد و همدلی همایشی را به نمایش می‌گذارند که موجبات ترس و وحشت استکبار جهانی را رقم زده است.
وی تصریح کرد: تلاش برای برپایی مراسمی در شأن و منزلت امام حسین(ع) وظیفه عمومی و همگانی بوده که باید به بهترین وضع ممکن انجام شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لنده ادامه داد: تبلیغات رسانه‌ای دشمنان بسیار قوی بوده و سعی دارند این مراسم و همایش پیاده‌روی را کوچک و ناچیز جلوه دهند اما ابهت و عظمت حضور ملت‌های مسلمان و شیعیان در این مراسم به حول و قوه الهی نقشه‌های شوم آنها را خنثی خواهد کرد.
میری یادآور شد: برپایی موکب پذیرایی از زائران حرم حسینی(ع) نیازمند همراهی و همکاری عموم مردم بوده و در این راستا ادارات و نهادها باید تلاش خود را دوچندان کنند.
وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر 58 قلم اجناس مورد نیاز برپایی موکب باب‌الحوائج توسط ستاد در سطح شهرستان جمع‌آوری شده و این مهم نیز در حال پیگیری است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لنده عنوان کرد: در راستای برپایی موکب باب‌الحوائج در مرز شلمچه بیش از 250 میلیون کمک نقدی و غیر نقدی مردمی جمع‌آوری شد.
میری خاطرنشان کرد: هم اکنون اقلام مورد نیاز شربت، شکر، نان محلی، خرما، برنج و ... بوده که می‌طلبد عم م مردم شهرستان و استان همکاری ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.
وی ابراز کرد: با توجه به برپایی موکب باب‌الحوائج در 10 آبان‌ماه در مرز شلمچه تا پایان روز پنج‌شنبه کمک‌ها و نذورات مردمی جمع‌آوری می‌شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان لنده اضافه کرد: عموم مردم و دوستداران اهل‌بیت(ع) می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به حساب‌های معرفی شده و یا به آدرس لنده، جنب دادگستری، اداره تبلیغات اسلامی، ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان تحویل دهند.
شماره کارت‌‌های جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی: 6037697412786920(به نام هجیر آبسواران) و 6273811047745556( به نام مهدی کریمی)
منبع: فارس

نظر شما