شناسهٔ خبر: 22067433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

کمک بیش از 650 میلیون تومانی نیکوکاران سمنانی در جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی: مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: امسال در جشن عاطفه‌ها به ارزش بیش از 650 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، جواد رضوی، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان امروز 30 مهر گفت: امسال در جشن عاطفه‌ها به ارزش بیش از 650 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه میزان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه ها در سال گذشته  460 میلیون تومان بوده است، گفت:  این میزان در سالجاری تاکنون با 42 درصد افزایش به  بیش از 650 میلیون تومان رسیده است.
مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمک‌های جمع آوری شده در مدارس دولتی هنوز ادامه دارد، افزود:  آمار کمک‌های نقدی و غیر نقدی مدارس افزایش می‌یابد.
رضوی با بیان اینکه جشن عاطفه ها  امسال در بیش از 700 مدرسه اجرا شده است، گفت: کمک‌های جمع آوری  شده در جشن عاطفه ها بعد از ثبت و ضبط در کمیته امداد برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند به مدارس باز گردانده می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: حدود 2هزار و 24 دانش آموز و 278 دانشجوی نیازمند کمک هزینه تحصیلی در استان وجود دارد.
به گفته وی؛ بیش از 22 هزار نفر از مردم استان تحت پوشش خدمات مختلف کمیته امداد قرار دارند  که حدود 13 هزار و 800 نفر از این تعداد دریافت کنندگان مستمری و حدود 8 هزار و 200 نفر از آنان نیز جزو دریافت کنندگان یکی از خدمات کمیته امداد هستند.
منبع: پایگاه خبری قومس

برچسب‌ها:

نظر شما