شناسهٔ خبر: 22067199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مقامات قضایی در برقراری امنیت زندان ها نقش اساسی دارند

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور گفت: مقامات قضایی به عنوان عاملان اصلی برقراری صلح و امنیت در زندان‌های کشور محسوب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محسن ایزدخواه، فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور  امروز در دیدار با فرمانده جدید یگان حفاظت زندان‌های اردبیل، افزود: مقامات قضایی به عنوان عاملان اصلی برقراری صلح و آرامش در زندان‌ها عمل می‌کنند و هماهنگی، مدیریت و حضور آنان در زندان‌ها زمینه برقراری سکون و آرامش را فراهم می‌کند.

وی به نقش مهم مقامات قضایی در اجرای مناسب قوانین در زندان‌ها اشاره کرد و افزود: با وجود برخورداری از برخی مشکلات در زیرساخت‌های یگان حفاظت، مقامات قضایی با حضور و تعامل مناسب خود، نواقصات موجود را پوشش می‌دهند و همیاری و مساعدت انجام پذیرفته در این مسیر ستودنی و قابل ذکر است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور از اهمیت بالای وظایف و مسؤولیت کارکنان یگان حفاظت زندان‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: در صورت وجود مشکل در عمل به وظایف این یگان، سایر مجموعه‌ها نیز با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهند شد و اغراق نخواهد بود اگر یگان حفاظت را قلب زندان‌ها بدانیم.

ایزدخواه بر ضرورت پیشگیری از وقوع حوادث تأکید کرد و گفت: با آگاهی و برخورداری از آمادگی لازم، وقوع حوادث را قبل از وقوع آن باید گرفت و مأموران یگان حفاظت زندان‌های کشور باید از این اصل مهم در پیشگیری از وقوع حادثه و خنثی کردن آن غافل نشوند.

وی بیان کرد: هر مجموعه‌ای که از نیروهای متخصص و آموزش‌دیده برخوردار باشد در پیشبرد وظایف و رسیدن به اهداف موفق‌تر عمل خواهد کرد و در راستای تحقق این موضوع، یگان‌های حفاظت زندان‌های کشور نیز بر روی آموزش نیروهای انسانی متخصص سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ح

یگان حفاظت قلب زندان های کشور است

نظر شما