شناسهٔ خبر: 22066999 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

مشکلات آیفون 10

دیجیاتو

هیجان انگیز ترین موبایل سال های اخیر اپل، یعنی آیفون X قرار است به زودی وارد بازار شود؛ ولی به نظر می رسد اندازه غیر معمول نمایشگر این اسمارت فون...

صاحب‌خبر -

گروه فناوری _ هیجان انگیز ترین موبایل سال های اخیر اپل، یعنی آیفون X قرار است به زودی وارد بازار شود؛ ولی به نظر می رسد اندازه غیر معمول نمایشگر این اسمارت فون برای برخی از اپلیکیشن ها غریبه باشد.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از دیجیاتو ، به تازگی ویدیویی منتشر شده که نشان می دهد اپ اینستاگرام، به خوبی در نمایشگر نشان داده نمی شود و خصوصاً بخش بالایی آن درست در نمایشگر قرار نمی گیرد.

لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که مشکلات اپ ها در آیفون 10 مطرح می شود. پیش تر یکی از توسعه دهندگان با سابقه اپ های iOS که 8 سال تجربه تولید اپلیکیشن را دارد، اعلام کرده بود در آزمایش هایی خود که در این تلفن هوشمند انجام داده به مشکلات بسیاری در حالت اجرای عمودی اپ ها بر خورده و البته اشکالات در حالت اجرای افقی حتی بیشتر هم بوده.

یکی از کاربران انجمن Reddit نیز اعلام کرده که این مشکلات به دلیل API جدید اپل است و به دنبال آن حتی در زمان عرضه آیفون X به بازار نیز بسیاری از کاربران با برخی اپ ها به مشکل بر خواهند خورد.

در هر حال برای تجربه اپ ها در اسمارت فون پرچمدار اپل باید تا زمان ورود آن به بازار، یعنی 12 آبان ماه صبر نماییم.

برچسب‌ها:

نظر شما