شناسهٔ خبر: 22066900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

مهمانان ناخوانده شهروندان بندرعباسی! + تصاویر

این روزها لوله‌های بزرگی در سطح شهر بندرعباس باعث مشکلات شهروندان در رفت‌وآمد شده است، لوله‌هایی که مشخص نیست به چه علت طی این مدت در مسیر پیاده‌رو قرار گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /  حدفاصل خیابان سمدو تا فروشگاه اتکا بندرعباس این روزها مهمان ناخوانده‌ای به خود می‌بیند، لوله‌های بزرگی که در مسیر پیاده‌رو سد راه عبور شهروندان شده است.

در همین رابطه یکی از اهالی این منطقه گفت: حضور این لوله‌ها چهره نازیبایی از ابتدای خیابان سمدو تا فروشگاه اتکا ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: بارها از مسئولین درخواست جابه‌جایی کرده‌ایم زیرا هم چهره شهر را زیبا کرده است و هم سبب سختی در رفت‌وآمد شده است.

این شهروند با اشاره به اینکه اولین شعار اعضای شورای شهر زیبایی شهر است اما نمی‌دانم چرا همچنان این لوله‌ها در مسیر رفت‌وآمد مردم قرار دارد و باعث نازیبایی شهر شده است، خاطرنشان کرد: بارها در این خصوص نامه‌نگاری و تماس تلفنی گرفته‌ایم اما ثمری نداشته است.

وی در پایان با بیان اینکه به استانداری، فرمانداری و شهرداری نامه‌نگاری شده و درخواست شهروندان به گوش مسئولین رسیده است، اضافه کرد: در چند روز گذشته حوالی ساعت 20، شاهد حضور معتادین در این لوله‌ها هستیم که سبب معضلات اجتماعی شده‌اند و امیدوارم مسئولین به فکر چاره‌ای برای جمع‌آوری آن‌ها باشند./ایسنا

 

 

نظر شما