شناسهٔ خبر: 22066654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

همایش پدافند غیرعامل دانش آموزی در سمنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان درباره برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در این استان، گفت: برگزاری همایش دانش آموزی در حوزه پدافند غیرعامل در زمره این برنامه‌ها است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)از سمنان، ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان صبح امروز 30 مهر در جلسه هماهنگی برگزاری همایش هفته پدافند غیرعامل استان سمنان در محل استانداری، گفت: برنامه‌های این هفته در زمینه‌های مختلفی از جمله حوزه دانش آموزی، پدافند زیستی، شیمیایی، امداد، درمان و اداری برگزار می‌شود که برگزاری سه مانور دانش آموزی در مدارس سمنان یکی از شاخص‌ترین این برنامه‌ها است.
وی افزود: در کنار همایش پدافند غیرعامل دانش آموزی که مباحثی مانند خودمراقبتی، زلزله، مخاطرات طبیعی، فضای مجازی و ... را شامل می‌شود، دو همایش دیگر در حوزه بهداشت و درمان و همچنین صنعت نیز با موضوعاتی مانند خود مراقبتی و پیشگیری از وقوع مشکلات و معضلات ناشی از کار و عوامل بیولوژیکی برگزار می‌شود.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان درباره روند برگزار مراسم هفته پدافند غیرعامل نیز گفت: برنامه‌های گرامیداشت این هفته استان از ششم آبان ماه با نواخته شدن زنگ پدافند غیر عامل و اجرای صبحگاه مشترک در دبیرستان کوثر سمنان آغاز خواهد شد.
کارخایی یاداور شد: در ایام هفته پدافند غیر عامل سعی بر آن است تا دستگاه های مختلف اجرایی استان سمنان برنامه های مختلف و کاربردی را به انجام رسانند.
به گفته وی برای مثال سازمان جهاد کشاورزی اجرای دو مانور در حوزه آنفولانزای فوق حاد پرندگان و مقابله با آتش سوزی مراتع و جنگل ها را در دستور کار دارد.
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها:

نظر شما