شناسهٔ خبر: 22066464 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

واکنش تارتار به خدا واگذارشان ميکنم + عکس

سرمربي تيم فوتبال پارس‌جنوبي جم به عکس انتشار يافته از انگشت دستش واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

مهدي تارتار در واکنش به انتشار انگشتان دست او و ربط دادن آن به سحر و جادو اظهار داشت: واقعا مطرح کردن اين مسائل خنده‌دار است. اين کارها با هدف انجام مي‌شود چرا که تيم ما صدرنشين است و دشمنان از حالا دست به کار شده‌اند تا از هر طريقي جلوي روند روبه جلوي تيم‌مان را بگيرند.

وي که با خونسردي خاصي در مورد اين موضوع صحبت مي‌کرد، افزود: خدمت شايعه‌سازان بايد بگويم که تقريبا دو ماه پيش انگشت دست من لاي در اتومبيلم گير کرد و الان مدتي است که کبود شده. در عکسي که از مصاحبه روز گذشته من با منتشر شده اين کبودي محرز است اما فکرش را هم نمي‌کردم يک فرد خدانشناس با انتشار اين عکس با آبروي من بازي کند. هيچ وقت به اين مسائل اهميت نمي‌دهم و تمرکزم روي تيمم است اما چون براي همه محرز بود که اين انگشتان دست من است واکنش نشان دادم.

تارتار خاطرنشان کرد: خدا را شکر اطرافيان و شاگردانم خيلي خوب مرا مي‌شناسند و خوب مي‌دانند که چقدر اعتقادي هستم و اين وصله‌ها به من نمي‌چسبد. اجازه نمي‌دهم به اين راحتي‌ها با آبرويم بازي شود و نويسنده اين مطلب را به خدا واگذار کرده و ايمان دارم که خدا جواب اين کار او را خواهد داد.

سرمربي پارس جنوبي گفت: فقط از خدا مي‌ترسم و در عمرم با هيچ جادوگر و افراد اينچنيني ارتباط نداشته‌ام و اصلا اعتقادي به اين مسائل ندارم. اين توضيحات را دادم تا براي مردم روشن شود که جريان چيست و يک عده چقدر راحت به خودشان اجازه مي‌دهند با آبروي يک مربي بازي کنند. اگر تيمم الان صدر جدول است به خاطر شايستگي‌هايش، تلاش بازيکنان و عملکرد خوب مجموعه پارس‌جنوبي جم است و نه اين مسائل خنده‌دار و پيش پا افتاده که خريدار ندارد.

نظر شما