شناسهٔ خبر: 22066459 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

بيک‌زاده: پرسپوليس برد اما ؟!

بازيکن تيم فوتبال نفت تهران گفت که همه ديدند پرسپوليس چطور با گل‌هاي ناسالم برنده بازي شد و به مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي صعود کرد.

صاحب‌خبر -

هاشم بيک‌زاده درباره شکست دو بر صفر نفت تهران برابر پرسپوليس در مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي، اتفاقات بازي، دربي 85 و ... صحبت کرد.

 در مورد بازي با پرسپوليس صحبت کن.

بازي را همه ديدند که پرسپوليس دو گل ناسالم زد. گل اول که آفسايد بود و درست نبود. گل دوم که پنالتي نبود. اميدوارم داوري‌ها درست شود. نمي‌گويم داور به عمد به ضرر ما گرفت، اما همه ديدند که پرسپوليس چطور راهي مرحله بعد شد.

 يعني مي‌توانستيد از سد پرسپوليس عبور کنيد؟

دقيقه نود يک پنالتي براي ما اعلام شد که اگر گل‌هاي ناسالم پرسپوليس زده نمي‌شد، حداقل نتيجه پس از نود دقيقه مساوي بود. بازي خوبي انجام داديم.

 چرا با سيدجلال حسيني درگيري لفظي پيدا کردي؟

چيز خاصي نبود. به سيدجلال گفتم چرا بازيکن ما روي زمين افتاده، توپ را به بيرون نمي‌زنيد. پرسپوليسي‌ها تصور مي‌کردند که بازيکن ما تمارض مي‌کند، در صورتي که نيازي به اين کارها نمي‌بينيم. به سيدجلال گفتم جام حذفي ارزش ندارد که براي يک بازيکن مشکلي بوجود بيايد. پس از پايان بازي از همديگر معذرت خواهي کرديم و همه چيز تمام شد.

 وضعيت نفت چطور است؟ تمرکزي براي بازي کردن داريد؟

وضعيت که اصلا خوب نيست. بايد تعيين تکليف کنند که مالکيت باشگاه به چه صورت است. بازيکنان تمرکز ندارند. هر روز مي‌شنويم که مديريت باشگاه تغيير کرده و به اين و آن مي‌رسد. در حال حاضر جهانيان مالک باشگاه است و اميدوارم بتواند به تعهداتش عمل کند. فعلا 10 درصد از قراردادمان را گرفته‌ايم و اميدوارم مشکلات در روزهاي آينده حل شود.

 پنجشنبه دربي 85 برگزار مي‌شود. چه صحبتي در اين باره داري؟

آرزو مي‌کنم استقلال برنده دربي شود. چند سال در استقلال حضور داشتم و به خاطر هواداران مي‌خواهم که برنده بازي استقلال باشد. هر تيمي که به لحاظ روحي - رواني خوب بوده و آرامش داشته باشد، برنده خواهد بود. استقلال با آمدن مربي خارجي شرايطش تغيير کرده و چيزي کمتر از پرسپوليس ندارد.

طلبت از استقلال به کجا رسيد؟

900 ميليون تومان از اين باشگاه طلب دارم و حتي حاضر شدم نصف آن را ببخشم و نصفش را بگيرم، اما حاضر نشدند اين کار را بکنند. مجبورم با اين شرايط به AFC و جاهاي ديگر شکايت کنم تا به حقم برسم.

محسن فروزان چندي پيش در گفت‌وگويي مدعي شد که چند سال پيش برخي از بازيکنان در استقلال کم کاري کردند تا هم تيم نتيجه نگيرد و هم امير قلعه‌نويي. چه واکنشي به اين صحبت‌ها داري؟

من هم اعتقاد دارم چنين چيزي بوده و برخي‌ها کم کاري کردند. تيم خوبي آن سال داشتيم که برخي‌‌ها نخواستند نتيجه بگيرد. به موقع در مورد اين مسائل صحبت خواهم کرد.

نظر شما