شناسهٔ خبر: 22066255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس سازمان صنعت و معدن استان قزوین:

"معارضان محلی" مشکل عمده معدن مس طارم است

R41364/P1357/S6,63/CT11

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: عمده مشکلات مربوط به طرح ملی معدن مس طارم مربوط به معارضین محلی است که بخشی از آن در استان قزوین و بخشی دیگر از آن در استان زنجان است که امیدواریم به‌زودی برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین به ریاست منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و دیگر اعضا جهت بررسی و مشکلات معدن مس طارم در محل دفتر معاونت امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این نشست گفت: عمده مشکلات مربوط به طرح ملی معدن مس طارم مربوط به معارضین محلی بوده که بخشی از آن در استان قزوین و بخشی دیگر از آن در استان زنجان است که امیدواریم به‌زودی برطرف شود.

وی بیان کرد: تعامل دستگاه‌های اجرایی در برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادزا امری ضروری بوده و ادارات خدمات‌رسان باید در این زمینه مشارکت کنند.

مدیرعامل معدن مس طارم در این جلسه گفت: مجموعه مدیران این شرکت جهت اتمام اجرای تمام تلاش خود را کرده و این مجموعه  انتظار دارد بخش دولتی نیز جهت تسریع در اجرای نهایت همکاری را داشته باشند.

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در ادامه از تمام مدیران بخش اجرایی مرتبط با این طرح به ویژه بخشداری طارم درخواست کرد: با توجه اهمیت بالا و میزان اشتغال‌زایی این پروژه از تمام توان  ظرفیت موجود در برطرف کردن مسائل این طرح استفاده کنند.

در این نشست مشکلات مربوط به شرکت کنتورسازی با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، امور مالیاتی، اداره کار، بیمه تامین اجتماعی و دادگستری بررسی شد این شرکت در حال حاضر 260 نفر شاغل دارد.

انتهای پیام/

نظر شما