شناسهٔ خبر: 22066058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری همایش دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی

همایش دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام فروزان نژاد رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: همایش نماز با حضور دبیران دستگاه های اجرایی استان در بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: این همایش ها ۴ بار در سال با هدف  تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز و استفاده از ظرفیت های موجود برای ایجاد فضای مناسب و برپایی هر چه بهتر بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد افزود: امروز در کشور جهاد همراه با ایمان و نماز به سلاحی برای ترس ترامپ و امثال آن تبدیل شده است.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با فرهنگ سازی روز افزون نماز به تقویت نیروی های خود بپردازند.

رئیس ستاد اقامه نمازهرمزگان  برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز و فضای مجازی، طرح مکنت و طرح خانه نماز را از مهمترین اقدامات این ستاد تا پایان سال اعلام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان نیز در این مراسم گفت: نماز نقش انکار ناپذیری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد و بیشترین مباحث در فروع دین و یک سوم روایات فقهی در رابطه با نماز است.

علی رئوفی افزود: امام حسین در نهضت عاشورا با اقامه نماز ظهر عاشورا اهمیت این فریضه به خصوص اهمیت نماز اول وقت را به همه یادآور شد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی هرمزگان گفت: همه دستگاه های اجرایی با تمام امکانات و ظرفیت های موجود به برگزاری هر چه بیشتر این اجلاس برای ماندگاری آثار آن در جامعه تلاش کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان هم گفت: بیش از 300 هزار کارگر در هرمزگان تابع قانون کار هستند که و در قانون کار توجه ویژه ای به نماز شده است.

سلیمی افزود: توجه به فریضه نماز تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری نیروی کار و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی دارد.

در پایان از حدود 25 نفر از دبیران اقامه نماز دستگاه اجرایی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/ز

تقدیر از دبیران اقامه نماز دستگاه اجرایی

نظر شما