شناسهٔ خبر: 22065271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

احتمال تغییر وزن آزادکار سبک وزن تیم ملی کشتی

صاحب‌خبر -

رحیمی که به جز برنز المپیک، چهار مدال طلا، نقره و برنز پیکارهای قهرمانی جهان را در کارنامه دارد پس از بازگشت از بازی‌ های المپیک ۲۰۱۶ ریو با مصدومیت از ناحیه زانوی پای راست روبرو شد. او سرانجام روز سوم مرداد ماه امسال، پای خود را تیغ جراحان سپرد تا بتواند دوباره برای کشتی ایران افتخارآفرینی کند.
رحیمی پس از انجام عمل جراحی، اقدامات درمانی، فیزیوتراپی و دوران نقاهت خود را زیر نظر پزشکان انجام می دهد.
رحیمی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از حضور دوباره در میادین و با توجه به شرایط وزنی که دارم و همچنین تغییر اوزان کشتی از سال 2018 با تصمیم کادر فنی تیم ملی و رئیس فدراسیون، قصد دارم تغییر وزن دهم.
این آزادکار تهرانی تیم ملی همچنین در خصوص مصدومیت خود نیز گفت: مصدومیت پایم بهتر شده و دوران فیزیوتراپی و آب درمانی را به طور منظم انجام می دهم تا هر چه زودتر بتوانم به میادین برگردم.
وی در خصوص تاریخ دقیق بازگشت خود اظهار داشت: تاریخ دقیقی برای بازگشتم نمی توانم بگویم چرا که برای بازگشت به عرصه قهرمانی باید به طور کامل از بند مصدومیت رها شوم و عجله ای نیز برای این کار ندارم، چرا که مهمترین مسابقات پیش رو لیگ جهانی کشتی است که نمی توانم کشتی بگیرم و بعد از آن و در سال 97 پیکارهای قهرمانی جهان در مجارستان و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است که سعی دارم با آمادگی کامل خود را به این مسابقات برسانم.
وی در خصوص برخی گمانه زنی ها برای حضور در جام باشگاه های جهان گفت: مصدومیت پا سبب شده که طی چند ماه گذشته نتوانم تمرین کنم و به طور حتم در جام باشگاه های جهان در ایران حضور نخواهم داشت.
آزادکار سبک وزن تیم ملی ایران در خصوص شرایط وزن 57 کیلوگرم کشتی جهان گفت: در پیکارهای قهرمانی سال 2017 جهان این وزن به نوعی خالی بود به این معنی که بیشتر عنوان داران یا تغییر وزن داده و یا بازنشسته شدند و نفرات جدید و جوانی در پاریس حضور داشتند.
وی بیان داشت: «یوکی تاکاهاشی» ژاپنی که در پاریس موفق به کسب مدال طلا شد، چهار سال پیش در یک مبارزه او را شکست داده بودم و در مجموع کشتی گیر تیز و تندی است. البته کشتی در ژاپن با کشورمان بسیار فرق دارد چرا که قهرمانان این کشور به دلیل آنکه حمایت مالی خوبی از سوی کشورمان می شوند خیلی زود خداحافظی می کنند.
رحیمی در عین حال یادآور شد: به نظر من وزن 57 کیلوگرم از وزن هایی که همیشه کشتی گرفتن در آن بسیار سخت است اما در سال های اخیر پوست اندازی کرده چرا که برخی از عنوان داران این وزن به یک وزن بالاتر رفته و برخی نیز خداحافظی کرده اند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**
خبرنگار: رضا رمضانی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما