شناسهٔ خبر: 22065234 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کندوان و هراز عصر جمعه یکطرفه می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران منتهی به پایتخت شامل کندوان ، هراز و فیروزکوه از ساعت 12 امروز چهارشنبه شروع شد و

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا ، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران منتهی به پایتخت شامل کندوان ، هراز و فیروزکوه از ساعت 12 امروز چهارشنبه شروع شد و تا 6 بامداد روز شنبه 25 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع است.
** محور چالوس - کرج
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه الی یک بامداد روز شنبه بیست و پنجم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.
** محور هراز
- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است .
- تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز ( 22 شهریور ) و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه (23 و 24 شهریور ) از محور هراز ممنوع است.
- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه بیست و پنجم شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا 24 همان روز با اعلام مامورین پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) یک طرفه می شود.
** محور فیروزکوه
- تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز جمعه 24 شهریور از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.
مازندران 10 هزارو 700کیلومتر راه اصلی فرعی دارد.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام

نظر شما