شناسهٔ خبر: 22065199 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

پخش زندگی سلمان فارسی از رادیو نمایش

از اول آبان، رادیو نمایش، سریال رادیویی «روزبه» را بر اساس زندگی سلمان فارسی به روی آنتن می برد. رئیس شورای ورزش صداوسیما با اشاره به شهرآورد فردای تهران گفت: این شهرآورد نیز همچون بازی های قبلی به‌صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه های داخلی، جزییات طرح «سیمای اربعین» و ویژه برنامه های این شبکه همزمان با اربعین حسینی را تشریح کرد. رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ممنوع التصویری شهردار تهران را تکذیب کرد. در سریال «پایتخت۵» اتفاقاتی عجیب و تخیلی رخ می دهد و گویی یک خانواده از فضایی ساده به مریخ پرتاب شده‌اند و همه اینها عجیب و شوک‌آور است. تئاتر تلویزیونی «آخرین گودو» به کارگردانی زنده یاد داوود رشیدی پنجشنبه 5 آبان به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. از روز شنبه ششم آبان، سریال رادیویی «صدای خاک» با موضوع پیاده روی زائران ایرانی به سمت کربلا ، از رادیو نمایش پخش می شود. رادیو ایران در ویژه برنامه «لایحه سیاه» با حضور دکتر جواد منصوری، اعتراض امام خمینی رحمه الله علیه به تصویب لایحه کاپیتولاسیون را پخش می کند. اولین قسمت مسابقه تلفنی «پلاک 5» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، شنبه 6 آبان ماه ساعت 16 پخش می شود. برنامه فرهنگ مردم به جایگاه کودک در ایران می پردازد. پخش اپیزود «تنها در تهران» از مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر از جمعه پنجم آبان از شبکه یک آغاز می شود. روسیه با بسیاری از سیاست های جهانی آمریکا همچون کره شمالی، برجام، گسترش مرزهای ناتو و... مخالفت دارد و همین مساله موجب رویارویی جدی و جدید این دو کشور در مبادلات سیاسی شده است. در ایام چهلمین سالگرد درگذشت آیت‌الله سید مصطفی خمینی، مستند«امید اسلام» از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. در سریال «پایتخت۵» اتفاقاتی عجیب و تخیلی رخ می دهد و گویی یک خانواده از فضایی ساده به مریخ پرتاب شده‌اند و همه اینها عجیب و شوک‌آور است. کافی است با گشتی کوتاه در شبکه های اجتماعی و جستجوی هشتگ همایون شجریان و سحر دولتشاهی از واکنش های جالب کاربران به شایعه ای که از روز گذشته مبنی بر ازدواج این دو هنرمند با هم در فضای مجازی منتشر شد مطلع شوید. هنوز زمان زیادی از شایعه اعتیاد شقایق دهقان نمی گذرد که شایعه جدید پیرامون مهراب قاسمخانی و همسرش این روزها

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش را محمد محمودی بر پایه حوادث رخ داده در زندگی سلمان فارسی از یاران پیامبر (ص) نوشته است.

در «روزبه» هنرمندانی چون مهرداد مهماندوست، عبدالعلی کمالی، رضا عمرانی، شمسی صادقی، بهرام ابراهیمی، محمد آقامحمدی، باقر کریم پور، علی زرینی، شهین نجف زاده، شیوا رفعیان و محسن بهرامی به ایفای نقش پرداخته اند.

این نمایش رادیویی به کارگردانی محمد عمرانی، گویندگی میرطاهر مظلومی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی فر از اول آبان ساعت 20:00 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

نظر شما