شناسهٔ خبر: 22065117 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

دفتر اهل سنت در خراسان‌جنوبی تقویت شود

گروه معارف: نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بنای ما بر تقویت دفتر اهل سنت در خراسان‌جنوبی است و در این راستا آنچه از دست ما ساخته باشد کوتاهی نمی‌کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی،  آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز 30 مهرماه در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان اظهار کرد: اهل بیت(ع) یکی از شاخص‌های وحدت بین شیعیان و اهل سنت خراسان‌جنوبی هستند.
وی با بیان اینکه سوابق گذشته زندگی برادران اهل سنت خراسان‌جنوبی با برادران شیعه مطلوب بوده است، افزود: : بنای ما بر تقویت دفتر اهل سنت در خراسان‌جنوبی است و در این راستا آنچه از دست ما ساخته باشد کوتاهی نمی‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به یکی از شاعران شهرستان درمیان که از علمای اهل سنت بوده، تصریح کرد: در دیوان اشعار این شاعر اهل سنت، تمام ائمه اطهار(ع) به زیباترین بیانات شعری آورده شده است.
 عبادی بیان کرد: همچنین شعرای برجسته‌ای نیز در زمان انقلاب؛ شعرهای بسیار گران سنگ سروده‌اند و این جای شکر دارد و چنین شرایطی دشمن را حساس کرده تا در بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند.
وی یادآور شد:  دشمن در این زمینه سنگ تمام گذاشته و مردم مسلمان نیاز به مرکزی برای تقریب دارند تا بر اساس آگاهی و معیارها پاسخگو باشد و این مهم نیز در نظام اسلامی با دلسوزی انجام شده است.

نظر شما