شناسهٔ خبر: 22064694 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با اوکراین

فدراسیون فوتبال ایران روز یکشنبه اعلام کرد: دو تیم ملی فوتبال ایران و اوکراین دیداری تدارکاتی انجام می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، این دیدار تدارکاتی ۲۳ آبان ماه در شهر کیف پایتخت اوکراین برگزار می شود.
فدراسیون فوتبال پاناما نیز در روزهای اخیر از انجام بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران در ۱۹ آبان ماه خبر داد. این دیدار در شهر وین اتریش انجام می شود.
تیم ملی فوتبال ایران خود را آماده حضور قدرتمند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می کند. ایران به عنوان دومین تیم پس از بزریل و نخستین تیم قاره آسیا جواز حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بدست آورد.
پیش از این تیم ملی فوتبال ایران در تهران مقابل توگو به برتری دو بر صفر رسید و در شهر کازان روسیه نیز مهمان تیم ملی فوتبال روسیه بود. این دیدار با نتیجه تساوی پایان یافت.
پاناما در رده بندی جهانی در جایگاه ۴۹ قرار دارد. ایران و پاناما پیشتر در ۱۸ دسامبر سال ۲۰۰۴ میلادی در تهران با یکدیگر بازی کردند که ملی پوشان کشورمان با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند. همچنین تیم ملی فوتبال اوکراین در جایگاه ۳۰ رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال قرار دارد. ایران و اوکراین نیز در سال ۱۳۸۱ با یکدیگر بازی کردند که آن دیدار نیز با نتیجه یک بر صفر به سود ایران پایان یافت.

نظر شما