شناسهٔ خبر: 22064602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی انتقاد کرد:

برنامه های دشمن به وسیله مسلمانان بی بصیرت پیاده می شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نفوذ و تصمیم سازی و تصمیم گیری دشمن در جهان مسلمین فاجعه ایجاد می کند، افزود: طرح و برنامه های دشمن به وسیله مسلمانان بی بصیرت و دانش پیاده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز ( 30 مهر) در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی اظهار کرد: مهمترین مسئله بصیرت ایمانی است اگر مسلمانان بصیرت کافی می داشتند این همه آسیب به اسلام و مسلمین نمی رسید.

 


وی با اشاره به اینکه نفوذ و تصمیم سازی و تصمیم گیری دشمن در جهان مسلمین فاجعه ایجاد می کند، افزود: طرح و برنامه های دشمن به وسیله مسلمانان بی بصیرت و دانش پیاده می شود.

 


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر بصیرت و علم باشد هرگز نقشه دشمن تاثیر ندارد اما مشکل آنجا است که کار را به دست جاهلان گذاشتند و اینان ادعای خلافت می کنند و با اسامی مختلف داعش و القاعده برای اختلاف و تخریب دیار می سازند.

 


آیت الله عبادی با بیان اینکه مفتی اعظم مصر در خطبه نماز جمعه، مسئله داعش را پیش بینی شده دانسته و حدیثی از امام علی علیه السلام نقل کرد که در آخر زمان کسانی که از اسلام بی خبرند اما به اسم اسلام جنایت انجام می دهند، ادامه داد: در زمان ما مجاهدین خلق به اسم اسلام و انقلاب ظهور کردند و وقتی آنان دم از کفر زدند علمای صاحب نظر آنان را تکفیر کردند و دور آنان را خط کشیدند.

 


وی تاکید کرد: از علمای دین انتظار است در برابر جاهلانی که به اسم اسلام جنایت می کنند و حرکت های خلاف دین انجام می دهند ایستادگی کنند.

 


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمنان بالاتر از جنایات و قتل اهانت به اسلام است، بیان کرد: علما نباید در مقابل جاهلان سکوت کنند تا به اسم اسلام جنایت کنند.

 

 

نظر شما