شناسهٔ خبر: 22064430 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مهلت ثبت نام در آزمون اعطای مدرک بین المللی حفظ کل جامعه القرآن استان تهران تا ۳۰ آبان

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران با اشاره به مهلت ثبت نام آزمون اعطای مدرک بین المللی حفظ کل قرآن موسسه گفت: علاقه مندان به شرکت در این آزمون تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا ثبت نام کنند.

صاحب‌خبر -

منیر روحی، مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به مهلت ثبت نام آزمون اعطای مدرک بین المللی حفظ کل قرآن موسسه گفت: علاقه مندان به شرکت در این آزمون تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه این آزمون جمعه دهم دی ماه به طور سراسری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان با مراجعه به سایت جامعه القرآن به نشانی www.jqk.ir   اقدام به ثبت نام کنند.

روحی با بیان اینکه آزمون به صورت شفاهی ویژه خواهران و برادران برگزار می شود، اظهار کرد: این آزمون محدودیت سنی ندارد و تمامی حافظان قرآنی که حافظ کل قرآن کریم باشند، می توانند در آن شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران با بیان اینکه این آزمون با حضور اساتید برجسته و ممتاز حفظ برگزار می شود، تاکید کرد: در این آزمون از هر 6 جز قرآن کریم یک پرسش مطرح شده و مجموعا 5 سوال پرسیده می شود.

وی با بیان اینکه هزینه ثبت نام در این آزمون دو هزار تومان است، تصریح کرد: این در حالی است که هزینه شرکت در آزمون 10 هزار تومان است که روز آزمون از داوطلبان اخذ می شود.

روحی با بیان اینکه این آزمون روز جمعه دهم دی ماه راس ساعت 9 صبح برگزار می شود، گفت: محل برگزاری آزمون خواهران شعبه رسالت واقع در بزرگراه رسالت شرق –نبش بزرگراه باقری- روبروی اداره راهنمایی رانندگی و محل برگزاری آزمون برادران به زودی اعلام می شود.

 

نظر شما