شناسهٔ خبر: 22064353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سفر علی اکبر ولایتی و فرهاد رهبر به اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: علی‌اکبر ولایتی امروز به همراه فرهاد رهبر برای شرکت در آئین تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به این استان سفر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگه آزاد در اردبیل حاضر شده و در بدو ورود به مقام شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردبیل ادای احترام کردند.

مراسم تودیع علی شامل رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد اردبیل و معارفه اسحق رسولی رئیس جدید این دانشگاه ظهر امروز با حضور علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد و نیز فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت 13 امروز در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی اردبیل برگزار می‌شود که میهمان ویژه این مراسم علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلح نظام است.

در این برنامه ولایتی در بدور ورود به دانشگاه آزاد با همراهی رئیس دانشگاه آزاد در مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شده و به مقام والای شهدای گمنام این دانشگاه ادای احترام کردند.

بعد از این برنامه علی‌اکبر ولایتی از نمایشگاه برپا شده در دانشگاه آزاد بازدید کرده و در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد اردبیل شرکت می‌کند.

تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

 

نظر شما