شناسهٔ خبر: 22062342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول عقیدتی- سیاسی مرزبانی خراسان رضوی:

اروپایی‌ها منافعشان را در پیروی از آمریکا می‌دانند/ «سپاه پاسداران» نماد بارز استکبارستیزی است

مسئول عقیدتی- سیاسی مرزبانی خراسان رضوی گفت: از دشمنی‌ها و مکر امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها نباید غافل باشیم؛ اروپایی‌ها منافعشان را در پیروی از آمریکا می‌دانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر طباطبایی فاطمی در گفتگوی تفصیلی با نسیم سرخس، با اشاره به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره برجام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این روزها شاهد نمایش پنجه فولادین آمریکا به‌وسیله ترامپ هستیم که با چنگ و دندان نشان دادن پرده از ماهیت پلید و آن دستکش مخملی آمریکا برمی‌دارد.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد بارز استکبارستیزی است

 

مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه یکی از دستاوردها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی مسئله «استکبارستیزی» است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد بارز استکبارستیزی است و بزرگ‌ترین رسالت این نهاد مقدس حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند، «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، تصریح کرد: موضع‌گیری‌ها و عصبانیت این روزهای رئیس‌جمهور آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه تیزبینی حضرت امام (ره) در سال‌های اول انقلاب اسلامی بود.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی فاطمی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان نماد مبارزه با تروریست در نظام اسلامی شناخته می‌شود، بیان داشت: توطئه‌های آمریکا در غرب آسیا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و نیروهای مقاومت در سوریه، عراق و یمن شکست‌خورده و این نشان می‌دهد که سپاه در مسیر مستقیم انقلاب اسلامی قرار دارد.

 

اروپایی‌ها منافعشان را در پیروی از آمریکا می‌دانند

 

مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی اظهار کرد: از دشمنی‌ها و مکر امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها نباید غافل باشیم؛ اروپایی‌ها منافعشان را در پیروی از آمریکا می‌دانند.

 

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها همیشه در رأس شیطنت بودند و از طرف دیگر اروپایی‌ها گاهی نقش پلیس خوب و گاهی نقش پلیس بد را بازی کردند.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی فاطمی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی راهش را درست می‌رود و مسئله مقاومت برای ما اهمیت بالایی دارد و تا وقتی که قوای نظام اسلامی در خط ولایت حرکت کنند پیروزی از آن ما خواهد بود.

 

لابی صهیونیستی از گسترش اسلام ناب محمدی در دنیا عصبانی است

 

مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی بابیان اینکه آمریکا را لابی صهیونیستی می‌چرخاند، تصریح کرد: این لابی صهیونیستی از اسلام ناب محمدی و گسترش آن در دنیا و در میان جامعه بشری عصبانی بوده و به دنبال این است که خط ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی و حریت را که چشمه آن از نظام اسلامی برخاسته را نابود کند.

 

وی بیان کرد: امروز منافع آمریکایی‌ها در دنیا به خطر افتاده و مردم دنیا هر روز شناخت بیشتری نسبت به ایدئولوژی اسلام ناب پیدا می‌کنند که هر روز هم در حال گسترش است.

 

آمریکا بزرگ‌ترین تروریست در جهان است

 

حجت‌الاسلام طباطبایی فاطمی در پاسخ به تروریستی خواندن ایران اسلامی و به‌خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت: از دیدگاه ملت‌های دنیا آمریکا امروز بزرگ‌ترین تروریست در جهان است و همه دنیا شاهد هستند که همیشه ایران اسلامی قربانی تروریست بوده است.

 

مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: حمله ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت قریب به ۳۰۰ مسافر این هواپیما به چه معناست؟ آیا غیر از این است که آمریکایی‌ها تروریست هستند و حتی به قاتلان این جنایت مدال می‌دهند؟!.

 

وی تصریح کرد: بمباران شهرهای جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و ۱۷ هزار شهید ترور از ابتدای انقلاب تاکنون به دست منافقان کوردل، نشانه این است که ایران اسلامی همیشه قربانی تروریست بوده است.

 

هر کس که با آمریکا و استکبار نباشد تروریست معرفی می‌شود!

 

حجت‌الاسلام طباطبایی فاطمی اظهار داشت: هر کس که با آمریکا و استکبار نباشد به‌عنوان تروریست معرفی می‌شود، درحالی‌که از منظر ایدئولوژی نظام اسلامی تروریست کسی است که در مقابل حرکت ملت‌ها و توده‌های مردمی قرار می‌گیرد.

 

مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: دونالد ترامپ در تبلیغات انتخاباتی‌اش اعتراف کرد که داعش ساخته دست آمریکا و رئیس‌جمهوری سابق این کشور اوباما بوده است؛ داعش را آمریکا به وجود آورد تا از طرف رژیم صهیونیستی جنگ نیابتی در منطقه علیه خط مقاومت به راه بیندازد و مسلمانان را مشغول خودشان بکنند.

 

وی تأکید کرد: امروز هم مهم‌ترین حامی تجزیه عراق که قطعاً خیانت به آرمان‌های ملت بزرگ و یکپارچه عراق است را نیز خود همین صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند.

 

اجازه بازرسی از مراکز نظامی و امنیتی کشور را به احدی نمی‌دهیم

 

حجت‌الاسلام طباطبایی فاطمی در ادامه با تأکید بر اینکه اجازه بازرسی از مراکز نظامی و امنیتی کشور را به احدی نمی‌دهیم، اظهار داشت: مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی از مراکز حساس و ناموس جمهوری اسلامی هستند، بنابراین اجازه ورود به این حریم را به هیچ بیگانه‌ای نمی‌دهیم.

 

مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: چنانچه در دوران دفاع مقدس این موشک‌ها را که به حول قوه الهی و با استعداد جوانان غیرتمند کشورمان امروز در اختیار داریم، می‌داشتیم جنگ قطعاً زودتر تمام می‌شد.

 

هر کس به دنبال تجاوز است، باید بداند چنانچه زد و گریخت در امان نیست

 

وی عنوان کرد: امروز توانمندی جمهوری اسلامی در بحث موشکی، یک قدرت بازدارنده و موجب صلح و ثبات در منطقه است و هر کس که به دنبال تجاوز است، باید قبلاً این فکر را بکند که چنانچه زد و گریخت در امان نخواهد بود.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی فاطمی در پایان بیان داشت: قدرت موشکی برای جمهوری اسلامی قطعاً یک مسئله بازدارنده و موجب صلح و امنیت پایدار در منطقه است و کشورهای همسایه ما هم این را باید بدانند که جمهوری اسلامی هر چه مقتدرتر باشد، امنیت آن‌ها هم بیشتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما