شناسهٔ خبر: 22061800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو | لینک خبر

رستمیان: واترپلو ایران برای رسیدن به بازی‌های آسیایی به حمایت وزارت نیاز دارد

بازیکن تیم ملی واترپلوی ایران معتقد است که تیم ملی واترپلو برای کسب سکو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیاز به حمایت مسئولان و وزارت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، شنا شیرجه و واترپلو؛ سهیل رستمیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شرایط خوب تیم ملی واترپلوی ایران در بازی‌های فیناترافی کشور مالت، اظهار کرد: سطح و کیفیت این دوره از بازی‌های فیناترافی نسبت به دوره‌های گذشته بهتر شده و تیم ملی ایران هم با نتایج خوبی که گرفت، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد. همانطور که می‌دانید دو بازیکن مالت از کشورهای اروپایی هستند و تابعیت مالت را گرفته‌اند، چندین بازیکن آن‌ها هم در تیم‌های باشگاهی خوبی بازی‌ می‌کنند و که نشان از سطح خوب آن‌ها است. با همه‌ی این‌ها ایران توانست با شرایط خوبی که دارد این تیم را هم شکست دهد.

وی درباره‌ی اردوهای آماده‌سازی تیم ملی واترپلوی ایران برای شرکت در این رقابت‌ها، گفت: تیم ملی از اواسط شهریور اردوهای خود را شروع کرد. خوشبختانه اردوهای آماده‌سازی خیلی خوب بودند و توانستیم به شرایط خوبی برسیم. همچنین در آخرین روزهای اردو فیزیوتراپ و ماساژور هم به اردوها رسیدند و ملی‌پوشان هم به شرایط و آمادگی خوبی رسیدند.

ملی‌پوش واترپلوی ایران با اشاره به شرایط خوب تیم ملی واترپلو ادامه داد: تیم واترپلو الان شرایط خوبی از نظر فنی دارد اما از وزارت و مسئولان می‌خواهم که به سه رشته‌ی شنا، شیرجه و واترپلو توجه بیشتری کنند تا بتوانیم از نظر مادی هم در رفاه بهتری باشیم.

او با اشاره به حمایت‌های وزارت ورزش از این رشته خاطرنشان کرد: هدف اصلی تیم ملی واترپلو بازی‌های آسیایی جاکارتا است که می‌خواهیم به روی سکو برویم. هر چقدر که  بیشتر به بازی‌های تدارکاتی برویم پخته‌تر می‌شویم و می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. در این مسیر بجز مباحث فنی تیم مسائلی دیگری مثل مشکلات مالی تاثیر بسیار زیادی دارند که باید برطرف شوند. باید کل سیستم از رأس تا پایین آن با هم به صورت منظم کار کنند تا شاهد موفقیت واترپلو باشیم.

رستمیان در پایان به لیگ‌برتر واترپلوی ایران اشاره کرد و گفت: امسال در تیم دانشگاه آزاد هستم و بعد از این رقابت‌ها با تیم گچساران بازی داریم. تیم دانشگاه شرایط خوبی دارد و تقریبا شش الی هفت بازیکن ملی‌پوش در تیم داریم. همچنین از اواسط آبان هم بازی‌های باشگاه‌های آسیا را در پیش داریم که برای قهرمانی به این رقابت‌ها می رویم. همچنین تیم سایپا هم که فصل گذشته در لیگ نایب قهرمان شده بود به این رقابت‌ها می‌آید و اگر خدا بخواهد می‌توانیم قهرمان این رقابت‌ها شویم.

 

انتهای پیام

نظر شما