شناسهٔ خبر: 22058540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشاور وزیر ورزش:طرح چمن مصنوعی ورزشی بوشهر درکشور الگو شده است

گناوه- ایرنا- مشاور وزیر و مدیرکل دفتر نظارت فنی و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح احداث زمین های چمن مصنوعی ورزشی که در استان بوشهر موفقیت آمیز بنیان نهاده شد به یک الگو در دیگر نقاط کشور تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، میرمحمد غراوی شنبه شب در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح سالن ورزشی چندمنظوره بانوان بندرگناوه افزود: وزیر ورزش وجوانان بارها در حضور مقام ها و مدیران اجرایی کشور، بوشهر را بانی نهضت ساخت زمین چمن های مصنوعی دانسته که با حداقل قیمت و بهترین کیفیت اجرایی و توصیه اکید دارد در استانهایی که شرایط آب وهوایی نظیر آن استان دارند، ترویج پیدا کند.
وی اظهارکرد: برای ترویج و توسعه این طرح مهم ورزشی در وزارتخانه کارهای خوبی صورت گرفته و دستور اجرای آن برای همه استانها بصورت مکتوب فرستاده شده است.
وی گفت: باتوجه به بازدیدی که از چند طرح در شهرستان گناوه انجام شد توان خود را برای حمایت و مساعدت مالی از سهم ملی به شهرستان گناوه ودیلم اختصاص خواهیم داد.
مشاور وزیر ورزش وجوانان گفت: در ردیف طرح های ملی وزارتخانه چهار ردیف ملی داریم که سهم شمال استان بوشهر بسیار ناچیز بوده و تلاش می کنیم درسال آینده بدین منظور اعتبار اختصاص یابد.
وی اظهارکرد: با اعتباری که در اختیار وزارت ورزش وجوانان است برای چمن ورزشگاه شماره 2 گناوه و دیگر طرح های نیمه تمام بودجه درنظر خواهیم گرفت.
غراوی گفت: امسال از ردیف های ملی و متمرکز این وزارتخانه برای استان بوشهر 108میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی استان پیش بینی شده است.
مشاور وزیر ورزش وجوانان بیان کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده از چند طرح نیمه تمام ورزشی در شهرستان های گناوه ودیلم، با کیفیت بسیار خوبی در دست اجرا هستند و تلاش می شود هرچه زودتر به بهره برداری برسند.
در سفر یک روزه مشاور وزیر ورزش وجوانان به شهرستان های گناوه ودیلم چهار طرح ورزشی شامل 2 سالن ورزشی چندمنظوره بانوان در شهرهای گناوه و دیلم و 2 زمین چمن مصنوعی ورزشی در دیلم و روستای چهار روستایی بندرریگ به بهره برداری رسید.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*

نظر شما