شناسهٔ خبر: 22058536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اخبار 8 تا 8 شنبه، 29 مهر در آذربایجان غربی

صاحب‌خبر -

** رشد 13 برابری اعتبارات امور روستایی و دهیاری ها در دولت تدبیر و امید
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: اعتبارات دهیاری ها و روستا از 130 میلیارد ریال در سال 1392 به بیش از یکهزار و 800 میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.

** افزایش اقامتگاه های بوم گردی آذربایجان غربی به 49 واحد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از افزایش اقامتگاه های بوم گردی به 49 واحد خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها پنج مورد اقامتگاه بوم گردی در شهرستان های جنوب استان وجود دارد.

** سهم 4 درصدی آذربایجان غربی در موقوفات کشور
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بیش از 6 هزار و 200 مورد موقوفه در این استان به ثبت رسیده که حدود چهار درصد کل موقوفات کشور به میزان 173 هزار مورد را شامل می شود.

** 80 درصد جمعیت شهر سردشت زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند
مدیر آب و فاضلاب شهری سردشت با اشاره به اینکه بیشترین متوسط برخورداری شبکه فاضلاب آذربایجان غربی مربوط به این شهر است، گفت: در سایه تلاش دولت تدبیر و امید 80 درصد جمعیت سردشت زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.

** ثبت بیش از 1.3 میلیون برگه سند ملکی در آذربایجان غربی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی با بیان اینکه یک میلیون و 320 هزار برگه سند در این سازمان ثبت شده است، گفت: از این تعداد 320 هزار سند کاداستر بوده و یک میلیون سند دفترچه ای هستند.

** کاهش 3.2 درصدی ولادت در آذربایجان غربی/خوی صاحب کمترین میزان ولادت ثبت شده
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: وقوع ولادت در سال جاری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.2 درصد کاهش داشته که باید این امر مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

نظر شما