شناسهٔ خبر: 22058434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تکواندوی گرندپری ۲۰۱۷ - لندن

پایان کار تکواندوکاران ایرانی یک نقره و یک برنز/ کسب مدال نقره توسط هادی پور

هوگوپوش وزن ۵۸- کیلوگرم ایران با شکست در مبارزه فینال، در مقابل نماینده روسیه به مدال نقره رقابت‌های گرندپری بسنده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، دومین روز رقابت‌های مرحله سوم تکواندوی گرندپری ۲۰۱۷ از صبح امروز (شنبه، ۲۹ مهر) به میزبانی شهر لندن برگزار شد. نمایندگان وزن منفی ۵۸ کیلوگرم ایران نیز در مقابل حریفان به روی شیاپ چانگ رفتند. در رقابت‌های امروز نمایندگان ایران فرزان عاشورزاده در دومین دیدار خود از دور رقابت‌ها کنار رفت اما آرمین هادی‌پور با پیروزی در مقابل حریفان به مرحله فینال رسید و با شکست در این مرحله صاحب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی در این مسابقات شد.

هادی‌پور در فینال این رقابت‌ها به مصاف میخائیل آرتومونو از روسیه (نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۷) رفت. او در راند طلایی نتیجه را ۳ بر صفر به نماینده صاحب نام روسیه واگذار کرد تا بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

اما فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم ایران بود که امروز در دومین مبارزه خود در مقابل میخائیل آرتومونو از روسیه نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۷ قرار گرفت و با حساب ۳۰ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کرده و از کسب مدال بازماند.

پیش از این نیز سجاد مردانی نماینده وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم ایران توانسته بود یک مدال برنز را برای تیم ملی تکواندوی ایران کسب کند.

اما ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی دو هوگوپوش دیگر ایران در وزن ۶۸- کیلوگرم بودند. این دو نماینده‌ ایران با شکست در مقابل حریفان خود از کسب مدال در این دوره از رقابت‌های گرندپری که به میزبانی شهر لندن برگزار شد بازماندند.

هدایت تیم ملی تکواندوی ایران در مرحله‌ سوم رقابت‌های گرندپری ۲۰۱۷ برعهده مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بود.

مدال آوران ایران:
آرمین هادی‌پور، در وزن ۵۸- (نقره)

سجاد مردانی، در وزن ۸۰+ (برنز)

حذف شدگان ایران:

میرهاشم حسینی، در وزن ۶۸-

ابوالفضل یعقوبی، در وزن ۶۸-

فرزان عاشورزاده، در وزن ۵۸-

 

نظر شما