شناسهٔ خبر: 22058314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

24 ساعته، شنونده رادیو ولایی «زیارت» باشید

گروه فرهنگی: مسئول روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی عنوان کرد: رادیو تصویری «زیارت» زیر مجموعه صدای خراسان نیست بلکه شبکه‌ای ملی و سراسری است که با هدف تبلیغ امامت و ولایت کار خود را آغاز کرده که در حال حاضر شنوندگان تمامی استان‌های کشور قادر به دریافت این کانال از طریق دستگاه‌های دیجیتال خواهند بود.

صاحب‌خبر -
صادق پاشایی، مسئول روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اظهار کرد: رادیو تصویری «زیارت» زیر مجموعه صدای خراسان نیست بلکه شبکه‌ای ملی و سراسری است که با هدف تبلیغ امامت، ولایت و پرهیز از اختلاف عقاید شیعه و سنی کار خود را آغاز کرده است.  
پاشایی با اشاره به محتوای برنامه‌های رادیو ملی و تصویری «زیارت»، عنوان کرد: پخش نماز و اذان از حرم مطهر رضوی، حرم حضرت معصومه(س)، حرم شاه‌چراغ، امام‌زاده‌های سطح کشور و اماکن متبرکه و تهیه گزارش‌هایی از این اماکن بخشی از برنامه‌های این شبکه رادیویی خواهد بود که در قالب 6 ساعت برنامه تولیدی، 6 ساعت برنامه استانی و 12 ساعت تکرار به روی آنتن خواهد رفت.
وی، تبلیغ مباحث کلی زیارت، مباحث توریستی و اسلامی، گردشگری اسلامی، معرفی سوغات شهرهای زیارتی، اعلام وضعیت آب‌ و هوایی و ترافیک مکان‌های زیارتی را از دیگر برنامه‌های این شبکه ملی عنوان کرد و افزود: تولید و پخش موسیقی‌های ولایی و مرتبط با مباحث دینی، معرفی مراکز خدمات رسانی زائر، ارتباط با ستاد تسهیلات سفر استانداری در مکان‌های مذهبی و به طور کلی مباحث مرتبط با زائران در سراسر کشور، از دیگر بخش‌های رادیو زیارت خواهد بود.
مسئول روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به بودجه 6 میلیارد تومان پروژه «رادیو زیارت»، افزود: با کمک استانداری، شهرداری و سازمان صدا و سیما بخشی از بودجه تأمین شده اما همچنان منتظر حمایت‌های آستان قدس رضوی در این حوزه هستیم. 
پاشایی با بیان اینکه رادیو ملی و تصویری «زیارت » به صورت 24 ساعته و در دو بخش تولیدی و خبری به روی آنتن می‌رود، گفت: در حال حاضر شنوندگان تمامی استان‌های کشور قادر به دریافت این کانال از طریق دستگاه‌های دیجیتال خواهند بود و در صورت تخصیص فرکانس، دیگر کشورهای اسلامی نیز می‌توانند شنونده برنامه‌های این رادیو باشند.

نظر شما