شناسهٔ خبر: 22056935 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

مرگ دلخراش پسربچه سه ساله 
زیر چرخ‌های نیسان پدر

پسربچه سه ساله‌ در یکی از روستاهای بخش میان جلگه شهرستان نیشابور به طرز دلخراشی زیر چرخ‌های خودرو نیسان پدر فوت کرد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: دراین حادثه مردی ۶۰ ساله با دنده عقب قصد بیرون آوردن خودرو نیسان از منزل را داشته که متاسفانه فرزندش به نام امیرمهدی سه ساله قصد پیاده شدن از عقب نیسان را داشته لیکن به پایین سقوط و به طرز دلخراشی در زیر چرخ‌های خودرو فوت می‌کند. وی افزود: همچنین براثر بی احتیاطی راننده یک دستگاه وانت پیکان و واژگونی آن در مسیر قدمگاه بخش زبرخان راننده ۳۸ ساله فوت و همسر و فرزند چهار ساله‌اش مصدوم که جهت مداوا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال یافت. 

اختلافات خانوادگی در بافت یک قربانی گرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از وقوع دومین قتل در اين شهرستان طی یک هفته گذشته خبر داد و افزود: علت و انگیزه این حادثه اختلافات خانوادگی بوده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  خدابخش روح الامينی  با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان بافت در حال انجام است،گفت:متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.این مقام قضائی افزود: پس ازکسب گزارش مبنی بر تیراندازی منجر به فوت در شهرستان بافت، بلافاصله دادرس دادگاه به جانشينی از بازپرس به همراه مأمورين پليس آگاهی در محل حادثه شدند. روح الامينی اظهار کرد: پس از تحقيقات اوليه مشخص شد بر اثر نزاعي مبني بر اختلاف خانوادگی فردی پنجاه ساله به نام (ج . ع) بر اثر اصابت گلوله به قتل رسيده است. وی افزود: مقتول پس از خارج شدن از خانه توسط همسايه‌اش فردی به نام (ی.م) به وسيله اسلحه شكاری به قتل رسيده است كه با حضور به موقع مأمورين انتظاميی قاتل در همان لحظه دستگير و پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

کلاهبرداری کارمند شرکت گاز زنجان از مشترکان

کارمند شرکت گاز زنجان به اسم وصول معوقات از مشترکان کلاهبرداری کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ رحمتی، رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: این فرد متخلف  40 ساله وظیفه داشته به شرکت‌ها و مراکز صنعتی مراجعه ومعوقات شرکت گاز را دریافت کند اما همه دریافتی‌ها را به جای حساب شرکت به حساب شخصی خود واریز می‌کرده است .سرهنگ رحمتی افزود: 54 شرکت و مرکز صنعتی زنجان در فهرست مراجعه این فرد برای دریافت معوقات قراردارد .وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شد ادامه داد: مجموع کلاهبرداری این فرد از شرکت‌های بدهکار حدود 93 میلیون تومان است.

سقوط دو دختر جوان از پل چمران اصفهان

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از سقوط دو ختر جوان از پل چمران اصفهان خبر داد. به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستين  با تاييد سقوط دو دختر جوان از پل چمران اصفهان گفت: ظهر دیروز خبری مبنی بر اينكه دو دختر جوان خود را از پل چمران اصفهان به پايين پرت كرده‌اند به اورژانس اصفهان داده شد. وي با اشاره به اينكه  هم‌اكنون نيروهای اورژانس اصفهان در محل حادثه حضور دارند، ادامه داد: اين دو دختر بين 17 تا 18 سال سن دارند و يكی از آن‌ها هوشياری خود را از دست داده و احتمال زنده ماندن او بسيار كم است و نفر دوم نيز با شكستگی تمام اعضای بدن رو به رو است. مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در خصوص علت اين حادثه گفت: هنوز اطلاعی از دلايل اين حادثه در دست نيست و نمی‌توان به قطع يقين گفت اين اقدام دختران جوان خودکشی بوده با خیر.

نظر شما