شناسهٔ خبر: 22055242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زمینه جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری دنا فراهم شود

R41452/P1377/S6,69/CT11

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر افزایش زیرساخت‌های گردشگری در استان، گفت: لازم است زمینه جذب گردشگر پایدار در شهرستان دنا فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در ادامه سفرهای استانی به شهرستان دنا سفر کردیم و علاوه بر بازدید از پروژه‌های مختلف شهرستان در نشست شورای اداری نیز شرکت کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خروجی این نشست بررسی دقیق مسائل و مشکلات شهرستان از زبان فرماندار و سایر مسئولان دنا بود.

وی با اشاره به بازدید از پروژه‌های گردشگری این شهرستان، عنوان کرد: امید است با تقویت زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی زمینه جذب گردشگر در شهرستان دنا را فراهم کنیم.

احمدی گفت: افتتاح سالن ورزشی روستای بن زرد و کلنگ‌زنی گازرسانی به روستاهای بخش سادات محمودی امروز انجام شد و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این شهرستان زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شیلات و گردشگری را دارد، بیان کرد: امید است بخش خصوصی در این حوزه‌ها ورود کرده و مردم منطقه نیز با استفاده از نیروی انسانی بومی و ایده‌های خلاقانه برای توسعه شهرستان گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما