شناسهٔ خبر: 22054547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

نگارخانه مرکز آموزش نیروی انسانی شهید کامیاب مشهد افتتاح شد

R41347/P1377/S6,1188/CT11

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افتتاح نگارخانه مرکز آموزش نیروی انسانی شهید کامیاب مشهد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا کاظمی عصر امروز در آیین افتتاحیه نگارخانه مرکز آموزش نیروی انسانی شهید کامیاب با عنوان "مهرا" اظهار داشت: هنر و هنرآموزی در تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد.توجه به تمام ساحت‌های تعلیم و تربیت از سیاست‌های اصلی آموزش و پرورش خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: ساحت زیبایی‌شناسی یکی از شش ساحت تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که متاسفانه کمتر به آن پرداخته می‌شود و این در حالی است که ساحت زیبایی شناختی تنها ساحتی است که نقش مستقیم در تحقق دیگر ساحت‌ها دارد و یک ابزار مفید برای هنرآموز و هنرجو به شمار می‌رود.

کاظمی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه هنر در بحث تعلیم و تربیت تصریح کرد: هنر در تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد به طوری که هنر هدف و وسیله مهمی برای تحقق ساحت‌های تربیتی محسوب می‌شود و افتتاح نگارخانه "مهرا" به عنوان نخستین نگارخانه آموزش و پرورش استان و برپایی نمایشگاه عکس طبیعت نوید بخش توجه بیش از پیش آموزش و پرورش به مقوله هنر و زیبایی‌شناختی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی این نمایشگاه را حاوی پیام‌های عمیق زیست محیطی دانست و افزود: این نگارخانه در مکانی افتتاح می‌شود که کانون رفت و آمد دانش آموزان و فرهنگیان است و مطمئناً باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بیان کرد: نخستین نمایشگاه عکس‌های گروهی طبیعت با نام :"آب /باد/خاک" و با مشارکت معلمان هنرمند خراسان رضوی 29 مهرماه لغایت 11 آبان ماه در محل نگارخانه مهرا دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما