شناسهٔ خبر: 22054546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم فارسان در مجلس:

سازمان جوانان از وزارتخانه ورزش و جوانان جدا شود

R41350/P1377/S6,54/CT11

نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس گفت: سازمان جوانان باید از وزارتخانه ورزش و جوانان جدا و فراجناحی از وزارتخانه‌ها عمل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی کاظمی امشب در نشست هم‌اندیشی وزیر ورزش و جوانان با هیئت‌ها و سمن‌های ورزشی استان اظهار داشت: لایحه جدایی سازمان جوانان از وزارتخانه ورزش و جوانان از طرف دولت به مجلس آمده که باید در تفکیک آن زودتر عمل شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی استان فرسوده شده است، افزود: در صورت برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در شهرکرد تنها دارای 2 مجموعه ورزشی تختی و انقلاب است که وضیت آنها بسیار بد است.

نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس بیان کرد: سرانه ورزشی استان به 28 سانتی‌متر رسیده اما این سرانه در حقیقت یک سرانه فرسوده است.

کاظمی با اشاره به سقوط تیم‌های استان از لیگ دسته یک به زیرگروه خاطرنشان کرد: این تیم‌ها به دلیل نداشتن حامی مالی به این وضعیت گرفتار هستند.

وی با بیان اینکه صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران در استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری تشکیل شود، گفت: همچنین در این استان‌ها زمینه برگزاری بازی‌های ملی و بین‌المللی فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما