شناسهٔ خبر: 22054517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی تیم ملوان:

شرایط آب هوایی بوشهر بر صلابت و اقتدار ملوان تاثیر گذاشت

R41363/P1377/S6,53/CT11

سرمربی تیم ملوان گفت: شرایط نامساعد آب هوایی بوشهراز جمله دلایلی بود که تیم ملوان نتواند صلابت و اقتدار خود را برابر ایرانجوان به نمایش بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نادر دست نشان عصر امروز پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران در بوشهربا اشاره به وضعیت بازی امروز اظهار داشت: امروز موقعیت‌های خوبی در دیدار با ایرانجوان داشتیم اما در خط حمله کم فروغ بودیم و از موقعیت‌ها استفاده نکردیم .

وی با بیان اینکه  ایرانجوان تیم ریشه داری است افزود:شاهین و ایرانجوان شناسنامه فوتبال استان بوشهر هستند و مسئولان باید به این تیم‌ها توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به کسب یک امتیاز در بازی امروز خاطر نشان کرد:کسب یک امتیاز در خانه حریف برای ما خوب است و این در حالی است که در نیمه نخست چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملوان با بیان اینکه از ابتدای فصل تاکنون حتی در یک بازی بازیکنان به طور کامل در اختیار نداشتیم تصریح کرد: همین امر کار تیم ملوان در مسابقات دشوار کرده است.

دست نشان با اشاره به وضعیت آب و هوایی بوشهر و تاثیرآن در بازی امروز افزود:  شرایط نامساعد آب هوایی  بوشهراز جمله دلایلی بود که تیم ملوان نتواند صلابت و اقتدار خود را برابر ایرانجوان به نمایش بگذارد.

وی در ارتباط با جام حذفی نیز اظهار داشت: این جام را جدی گرفتیم با توجه به دیدار با تیم با سابقه و لیگ برتری استقلال خوزستان سعی می‌کنیم برابر آنها و با همراهی هواداران خود یک نتیجه ارزشمند برابر آنها کسب کنیم.

دست نشان بیان داشت: در جام حذفی نیز به دنبال شگفتی هستم و در برابر ماشین سازی تبریز برای برد وارد زمین خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما