شناسهٔ خبر: 22054510 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مدیر عامل سازمان آب و برق استان:آب غدیر تا پایان سال به شادگان می رسد

به گزارش ایرنا محمد رضا شمسایی شنبه در حاشیه افتتاح اداره امور آب شهرستان شادگان به خبرنگاران افزود:طرح انتقال آب به شهرستان شادگان پیشرفت مناسبی دارد و تا

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا محمد رضا شمسایی شنبه در حاشیه افتتاح اداره امور آب شهرستان شادگان به خبرنگاران افزود:طرح انتقال آب به شهرستان شادگان پیشرفت مناسبی دارد و تا پایان سالجاری این طرح تکمیل و مشکل آب شهرستان شادگان را بطور کامل برطرف می کند.
وی به اتمام مرحله مطالعات طرح تامین حقابه رودخانه شادگان از کارون اشاره کرد و اظهار داشت:به زودی عملیات اجرایی طرح آغاز می شود.
شمسایی گفت: احداث شبکه آبیاری سنتی برای نخیلات شادگان در ماههای آینده اجرایی می شود.
وی ادامه داد: در انتهای رودخانه های کرخه، مارون در شادگان، رودخانه زهره در هندیجان و در انتهای کارون در شهرهای آبادان و خرمشهر با مشکل تامین آب مواجه هستیم.
فرماندار شادگان نیز در این مراسم هدف از افتتاح ساختمان اداره امور آب شادگان را ارائه خدمات به کشاورزان، نظارت بر توزیع آب کشاورزی و پیگیری برای رها سازی آب کشاورزی در این شهرستان عنوان کرد.
احمد جعفری نسب گفت:بیشتر اهالی شادگان به کار کشاروزی مشغول هستند و تامین حق آبه کشاورزی آنها به صورت اساسی در دستور کار دولت است.
وی اظهارداشت: اداره امور آب شهرستان شادگان که متولی تامین و توزیع آب کشاورزی است بصورت مستقل زیر نظر استان اداره می شود.
به گزارش ایرنا ساختمان اداره آب شادگان در پنج هزار متر مربع و با زیربنایی 250 متر مربع و 6 دفتر اداری از محل اعتبارات سازمان آب و برق خوزستان ساخته شده است.
در این مراسم نمانیده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.
3015/6064
خبرنگار:عدنان جواهری ** انتشار دهنده:محسن بهاروند

برچسب‌ها:

نظر شما