شناسهٔ خبر: 22054446 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

وان پلاس 6 ابتدای سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود

حسین خلیلی صفا / gsmarena

صاحب‌خبر -

مقاله‌ی مرتبط:

بر اساس آخرین اخبار منتشرشده، به نظر می‌رسد شرکت چینی وان‌پلاس قصدی برای تولید گوشی هوشمند وان پلاس ۵ تی ندارد و می‌خواهد ابتدای سال ۲۰۱۸ گوشی وان پلاس ۶ را راهی بازار کند.

سال گذشته وان‌پلاس نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با عنوان وان‌پلاس ۳ تی راهی بازار کرد که بزرگ‌ترین تغییر آن به‌روزرسانی تراشه‌ی مورد استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ به اسنپدراگون ۸۲۱ بود و البته وان‌پلاس قیمت محصولش را به همین منظور کمی افزایش داد؛ البته باید به بهبود دوربین سلفی مورد استفاده در وان پلاس ۳ تی نیز اشاره کرد.

امسال خبری از به‌روزرسانی برای اسنپدراگون ۸۳۵ با عنوان اسنپدراگون ۸۳۶ نیست و از این‌رو به نظر می‌رسد وان‌پلاس نیز تصمیم گرفته است نسل جدید پرچم‌دارش را با تغییرات بیشتر و با عنوان وانپلاس ۶ راهی بازار کند. با توجه به اینکه وان‌پلاس ۵ از وجود دوربین دوگانه و حافظه‌ی رم با ظرفیت بالا بهره می‌برد، بهانه‌ای برای وان‌پلاس باقی نمانده است تا گوشی هوشمندش را با به‌روزرسانی راهی بازار کند.

هرچند هنوز اطلاعات چندان زیادی از جزئیات و مشخصات فنی وان‌پلاس ۶ در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از نمایشگر ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ راهی بازار شود. درصورتی‌که افزایش سایز نمایشگر به واقعیت بپیوندد، برای اولین بار در سری محصولات وان‌پلاس اتفاق خواهد افتاد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

برچسب‌ها:

نظر شما